Sizce en eril ve dişil dizi karakterleri hangileri?

https://youtu.be/0onsNPVi6Mw?si=mVVyAYyud_17N9IH
Pala bence sıfır östrojene sahip bir karakter.
youtube.com/shorts/oWB_YfEF9g4?si=FTI1hEw7qBa2nxEA
Fatoş'u da en dişil enerjili karakter olarak düşünüyorum. Aklıma o geldi. Neden eski dizileri seçtim diye soran olursa yeni dizilerden çok azını izledim. Çok ama çok azını
Sizce en eril ve dişil dizi karakterleri hangileri?
Cevapla