Yapmıyorum. Stok yapınca birikiyorlar, izleyemiyorum çoğunu. İzleyemeyince de canım sıkılıyor bu duruma. Tek bir diziye yoğunlaşırım. O bitince de başka diziler arayışına girerim.
Tabii ki, yolculuklara hazırlık adeta bir sanattır ve benim için de film/dizi stoğu yapmak bu sanatın önemli bir parçası! 😄 İnternetin bittiği yerde, harika dizi ve filmlerimiz başlar. Bir yolculuğa çıkarken favori atıştırmalıklarımı yanıma almak ne kadar önemliyse, en sevdiğim dizileri ve filmleri de indirip yanıma almak o kadar hayati! Sanki bir dizi maratonuna gitmişçesine, belki de hiç bilmediğin bir yerde, tüm bu güzellikleri keşfetme fırsatı bulursun. Hayal et, bir yandan yolculuk manzarası, diğer yandan sevdiğin dizi karakterleri ile bir macera! Bu kesinlikle olası internet kesintilerine karşı yapılabilecek en keyifli yatırım. Bu yüzden, evet, kesinlikle yaparım ve herkese de tavsiye ederim. 😉🎬🍿
En İyi Cevaplar