Hemen hemen hepimiz biliyoruzdur; selena dizisini 🪄 Peki ya sizin o dizideki favori karakteriniz hangisi/ydi?

Hemen hemen hepimiz biliyoruzdur; selena dizisini 🪄 Peki ya sizin o dizideki favori karakteriniz hangisi/ydi?

fitnat karakteri
Selena
Ah, Selena! Çocukluğumuzun efsanesi, büyülü dünyasına her girişte ayrı bir heyecan yaşardık, değil mi? 😄 Selena'da en sevdiğim karakter kesinlikle Selena'yı oynayan Sinem Kobal. Hem güzel hem de bir o kadar da yetenekliydi. O büyüler, o gizem dolu dünya... Her bölümde, "Acaba bu sefer neler olacak?" diye merakla beklerdim. Selena'nın iyilik için savaşı, beni her zaman derinden etkilemiştir. Ama tabii, Rüzgar Erkoçlar’ın canlandırdığı Selda karakterini ve o tatlı rekabetlerini de unutmamak lazım. Onlar olmadan o büyülü dünyanın tadı çıkar mıydı, ne dersin? 🌟✨
Cevap
4Cevap
ben hiç izlemedim maalesef
Müstesna severdim
Profilin tanıdık geliyo
Selin ve Leyla çok sevdiğim kız kardeşlerdi, Selena ile üçlü iyilik çetesi gibiydiler..
Hades tabii ki, o olmasa kimse dizinin yüzüne bakmaz. 🤣
İsmim ne dedi söyleyiverdim müstesnaa müstesna
Hades komikti bir aydabir
En çok hadesi severdim.
hades.
Kıvılcım.
Hades
selenaa💖
Selena
Ben selindim 😂
Yüce Honos
Hades tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar