Selena dizisinde hangi karakteri seviyordunuz?

Ben kıvılcımı seviyordum hala da öyle. Kızlar ve selenanın iyilikle hiçbir alakaları yoktu. Güya iyilerdi ama selenanın burağa söylediği yalanlar, kızların sihirli güçleriyle yaptıkları falan hiçbir yönden kabul edilebilir değil. Kötüler zaten kötüydü ama iyi olanların kötü olması daha kötü.
Selena dizisinde hangi karakteri seviyordunuz?
Selena dizisinde hangi karakteri seviyordunuz?
Cevapla