Ben kıvılcımı seviyordum hala da öyle. Kızlar ve selenanın iyilikle hiçbir alakaları yoktu. Güya iyilerdi ama selenanın burağa söylediği yalanlar, kızların sihirli güçleriyle yaptıkları falan hiçbir yönden kabul edilebilir değil. Kötüler zaten kötüydü ama iyi olanların kötü olması daha kötü.
Harbiden ya üç küçük besleme ve iyilik meleği selena da az değildi. Bi dünya yalan dolan, dalavere, sihirle başarılan şeyler... Büyüdükçe anladım ne olduğunu kendimi kaldırılmış hissediyorum