Diziler & Filmler konusunda 1,6b cevap paylaştı. Eylül ayından öncesinde Ninja Kaplumbağalar 2003 izlemiştim YouTube da oynatma listesi var, şu an ders çalışıyorum iki önemli sınavım var biri 28 Nisan da diğerleri Haziran da E-kpss ve YKS
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yıl7/24 Baby Tv izliyorum
05 Yorumla- +1 yıl
Allah analı babalı büyütsün kardeşim 😁
Cevap sahibi+1 yılDüşündüğün gibi değil ben izliyorum :)
- +1 yıl
Hadi ya 😁 güzel seviyorsan devam :)
Cevap sahibi+1 yılÇok seviyorum çooookkk :D :D
- +1 yıl
Helal bro 😁😁😁😁
Evet şirinler ve dafidak favorim
013 Yorumla- +1 yıl
Şirinler yaa dafidak hatta bugs bunney 😄 benim jenerasyonumun dizileri
- +1 yıl
Nerden biliyorsun acaba yaşımı:)
- +1 yıl
Tam tahmin et bakalım hissiyatın nasıl :)
- +1 yıl
Yoksa beni tanıyor musun 😉😂
- +1 yıl
Demk senin doğaüstü güçlerin var :)
- +1 yıl
O da bisey olsun saygı ile selamlıyorum 😄
- +1 yıl
Rica ediyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
- Diziler & Filmler konusunda 29,2b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet izlerim arada
01 Yorumla- +1 yıl
Hangisini
animasyon film açıp izlediğim oluyor en son tavuklar firarda izlemiştim
10 Yorumla
+1 yılHayır, Tv'de denk gelirsem bakarım ancak özellikle açıp izlemem.
10 YorumlaÇocuk ruhunu kaybetmemek te bence çok güzel bisey dir evet açar izlerim çocukluk anılarım canlarını motive olurum
19 Yorumla- +1 yıl
Demi ya :) en çok ne izlersin
- +1 yıl
Tom Jerry zaten trendtopik oldu:)
- +1 yıl
Yani herkes Tom ve Jerry dedi neredeysen:)
- +1 yıl
Evet gerçekten güzel:)
- +1 yıl
😉😊😊
Benim yaş grubunun izlediği çizgi film ile şu dönem arasında çok fark var bende izliyorum arasıra
10 Yorumla
+1 yılÇocukluğumun filmi ben 10'u hala izliyorum. Çocukken ama klasiğini izliyordum şimdilerde Üstün Uzaylı, Uzaylı Gücü gibi sezonları sarıyor.
00 Yorumla- Diziler & Filmler konusunda 631 cevap paylaştı.
+1 yılBu hayatta sanki hiç bir şeye hevesim kalmamış gibi
Üzerimde ölü toprak var gibi🚬01 Yorumla- +1 yıl
Soruyla alakası ama içini dökmek istedin galiba. Peki neden böylesin
İzliyorum bende bıran cocukluguma gıtmek mutlu ediyor benı
04 Yorumla- +1 yıl
Evet ya o güzel zamanlar da ki gibi oluyor:)
- +1 yıl
Yaa süpersin:) bemde bayılırım pokemon için okuldan koşarak geldiğimi bilirim
+1 yılKral Şakir ve rafadan tayfa izliyorum bazen youtubeden da
01 Yorumla- +1 yıl
Kral sakir severim ama hiç rafadan tayfa izlemedim:)
+1 yılÖzellikle açıp izlemiyorum ama denk gelirse de kapatmam benim dönemim çizgi filmleri 😊
00 YorumlaEvet genellikle sürekli dizi seyrediyorum veya rick and morty
00 Yorumla
+1 yılOğlum sayesinde maşayi ezberledim
16 Yorumla- +1 yıl
Hahaha evet ya bence güzel altivite :)
- +1 yıl
Sorma bıktım çizgi film izlemekten
- +1 yıl
Hahaha maşa nin tün şarkılarını ezberledin mi:)
- +1 yıl
Artk şarkı olark evde sokakta maşanın şarkılarını söylüyorum. Bi ara şirinler vardı düşün
- +1 yıl
Allah kolaylık versin :) ama şirinler daha iyi sanki
- +1 yıl
Ahahah evet
+1 yılCaillou Heidi iyi oluyor 🤣🤣
07 Yorumla- +1 yıl
Caillou dublajlari çok iyi 🤣🤣
- +1 yıl
😅uff çok garip onlar
- +1 yıl
Hahaha ama çok tatlı ya Erzurum dublaj falan 😄
- +1 yıl
Hayır yaa 😂itici
- +1 yıl
Haha o hali güzel bence :)
- +1 yıl
Hiçte bile 🤣🤨
- +1 yıl
Hahaha 😂 deli giz niloya
Eski güzel günlere dönmek iyi geliyor tabikide
01 Yorumla- +1 yıl
Evet güzel zamanlar:)
+1 yılEvet 😂 dalıp gidiyorum
019 Yorumla- +1 yıl
Evet ya 😁
- +1 yıl
Sürekli iyilik yapan karakterler
- +1 yıl
Yaramaz karakterleri seviyorsun ;)
- +1 yıl
Yapmacık olmayan karakterler daha iyi
- +1 yıl
Mesela
- +1 yıl
Kötü insanlar yapmacık değildir mesela
- +1 yıl
Hmm güzel bir bakış açısı içi dışı bir diyorsun
- +1 yıl
Kessinlikle
- +1 yıl
Peki senin hayatında da kötü insanlar var mı samimi olan :)
- +1 yıl
Var ve her dediği kırsa bile doğrudur
- +1 yıl
Senin bu olgunluğunu herkse erişemez ama helal olsun
- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim ama bakış açın etkiledi beni
- +1 yıl
Sende öyle bak
- +1 yıl
Denerim ama senin kadar serin kanlı olmayabilir km
- +1 yıl
İstersen olursun zor değil serbest bırak
- +1 yıl
Anladım deneyecem :)
- +1 yıl
👍🏻👍🏻👍🏻
- +1 yıl
😉😊
Yemek yerken izliyorum
02 Yorumla- +1 yıl
Hangisini:)
Winx i baştan bi daha bitirdim dhdhdh
01 Yorumla- +1 yıl
Ben onu bilmiyorum ama bakacam:)
Tom ve Jerry’den vaz geçilir mi ya?
01 Yorumla- +1 yıl
Tarafını seç:)
+1 yılEvet izliyorum tabi
01 Yorumla- +1 yıl
Neler izlersin
+1 yılOğlum sayesinde hergun izliyorum 😅
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılsürekli dizi izliyorum
20 YorumlaBazen izlerim.
10 Yorumla
+1 yılcizgi film degil de animasyon film izlerim
00 Yorumla
+1 yılYouTube shortsda denk gelirse
00 Yorumla- Diziler & Filmler konusunda 407 cevap paylaştı.
+1 yılEvet eğlenceli oluyor.
00 Yorumla Evet izliyorum, iyi geliyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPembe panter favorim. 😆
01 Yorumla- +1 yıl
Evett unutmuşum bak ben onu :)
+1 yıluğur böceği ve kara kediiiiii çok severim :D
10 Yorumlaevet severim arada.
20 Yorumla
+1 yıl
Çok izlerim bayılırımmm227 Yorumla- +1 yıl
Peki hangilerini izlersin
- +1 yıl
Scooby doo gizem avcıları favorim
- +1 yıl
Vaay scooby en sevdiklerimden:) Bi de taş devri
- +1 yıl
Yaa evet aşırıı iyi
- +1 yıl
Barbie de izliyorum ben
- +1 yıl
Hahaha süper aynı kafadayız bu konuda:)
- +1 yıl
Kaç yaşındasın izliyorsun
- +1 yıl
34 yaşındayım:) peki sen
- +1 yıl
18 benn
- +1 yıl
Ama bu kadar gençken benim çocukluğumun dizilerini izlemen güzel:)
- +1 yıl
Ben 8 yaşındada izliyordum scooby doo 😁😁
- +1 yıl
Bende 😂😂
- +1 yıl
Nerde yaşıyorsun
- +1 yıl
Antalya:) sen
- +1 yıl
2 yıl önce taşındım Antalya’dan şu an Denizli
- +1 yıl
Antalya’nın neresi
- +1 yıl
Hmm neden yaptın bunu :) ben konyaaltinda
- +1 yıl
Ailemin iş değişikliği dolayısıyla maaleseff
- +1 yıl
Üzüldüm bu şehir herseye rağmen çok güzel:) tabi denizli yi bilmiyorum belki orada mutlusundur
- +1 yıl
Pek mutlu değilim Denizlide 😅
- +1 yıl
Anlayabiliyorum:) üni ye falan düşünürsün belki Antalya yi
- +1 yıl
Olabilirr tıp olsundaa
- +1 yıl
Vaaaavvv bende orada çalışıyorum hemşire olarak
- +1 yıl
İyiimişş
- +1 yıl
Evet güzeldir
- +1 yıl
Antalya güzel evettt
- +1 yıl
Umarım sende bu güzelliğe tekrar kavuşursun:)
+1 yılHayır
11 Yorumla- +1 yıl
Peki :)
+1 yılEveeet🙊🙈
01 Yorumla- +1 yıl
Ne seversin:))
vaktim yok
01 Yorumla- +1 yıl
Hmm yoğunsun
+1 yılizlemiyorum
01 Yorumla- +1 yıl
İzlersen belki mutlu olursun
+1 yılbazen
01 Yorumla- +1 yıl
Hangisini peki
+1 yılSadece tok Jerry
03 Yorumla- +1 yıl
Tok açın halinden anlamaz tqbi :)
- +1 yıl
Tom* yaaaa
- +1 yıl
Hahaha 😂 olsun tok da iyi
+1 yılHeidi izliyorum mükemmel aktivite resmen
01 Yorumla- +1 yıl
Evet ya onun filmi de güzel:)
+1 yılEvet hergün hatta sjsh
011 Yorumla- +1 yıl
Vaay peki ne izlersin:)
- +1 yıl
Pepe Tom ve Jerry
- +1 yıl
Tom ve Jerry önde gidiyor :)
- +1 yıl
Evettt
- +1 yıl
Peki senin tarafın ne Tom cu musun Jerry ci mi:)
- +1 yıl
Tabiki jerry
- +1 yıl
Jerry ha yazık değil mi o Tom a yıllarca peşinden koştu 😄
- +1 yıl
Tatlı sevımlı
- +1 yıl
Peki ikna oldum 😊
- +1 yıl
Sevındımm
- +1 yıl
Bende sevindim 😆
+1 yılEvet izliyorum
05 Yorumla- +1 yıl
Ne izlersin en cok
- +1 yıl
Tom ve Jerry
- +1 yıl
Gizem avcısı bunları izliyorum
- +1 yıl
Süper tom ve Jerry mükemmel bir anı terapisi bence")
- +1 yıl
Aynen öyle
Evet *-*
06 Yorumla- +1 yıl
Ne izliyorsun
- +1 yıl
Tarafını seç hangisini tutuyorsun 😁
- +1 yıl
Hahaha politiksin peki :)
+1 yılEvet
07 Yorumla- +1 yıl
En sevdiğin hangisi :)
- +1 yıl
Şirinler
- +1 yıl
İyi bir çocuk oldun mu peki :)
- +1 yıl
Çocuk derken?
- +1 yıl
İyi bir çocuk olabilirsen belki şirinleri girebilirsin biliyorsun:)
- +1 yıl
Hmm şimdi anladım hahahah
- +1 yıl
Evet 😄 bende kapalı yazmışım haklısın:)
- Diziler & Filmler konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılevet izlerim
01 Yorumla- +1 yıl
Ne izlersin
Diziler & Filmler konusunda 2,3b cevap paylaştı. Evet izlerim
08 Yorumla- +1 yıl
Neler izlersin
- +1 yıl
Kore çizgi filimleri dublajlı arapça
- +1 yıl
Dublajlı Arapça mi 🤔
- +1 yıl
Arap mısın
- +1 yıl
Halepliyim
- +1 yıl
Güzel ve ilginç bir hobi spesifik yani.
- +1 yıl
Teşekkürler 🤗🤗
- +1 yıl
Rica ediyorum
Her gece izlerim.
06 Yorumla- +1 yıl
Hangilerini izlersin
- +1 yıl
Hmm güzel tavsiye eder misin
- +1 yıl
Teşekkür ederim
+1 yılBazen
10 YorumlaEvet1
00 Yorumla
+1 yılTom ve jerry hiç şaşmaz
00 YorumlaDiziler & Filmler konusunda 402 cevap paylaştı. yeeeeep
00 Yorumla
+1 yılEvet izliyorum
00 Yorumla
+1 yılEvet izlerim
00 YorumlaAhh chén üzümlü kekim
00 Yorumla
+1 yılhiç izlemedim ki
00 Yorumla
+1 yılEvet, severim
00 Yorumla
+1 yılYokkk
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYok be ne cizgi filimi
03 Yorumla- +1 yıl
Tercihine saygı duyarım
Cevap sahibi+1 yılSağol anlayışlı gizli insan 😁
- +1 yıl
Hahaha 😂 çok gizemli miyim neyim
Bazen izlerim
00 Yorumla
+1 yılİzlemem
01 Yorumla- +1 yıl
Peki
+1 yılBıraktım
00 YorumlaYok artık
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer