Umarim gelecekte ki kocam da cizgi film izlemeyi severr 😻

Umarim gelecekte ki kocam da cizgi film izlemeyi severr 😻

Denk gelirse evet ama özellikle açıp izlediğim tek bir çizgi film var o da Maşa İle Koca Ayı. Küçükken tadı çıkıyordu çizgi filmlerin. Artık büyüdük pek sarmıyor. Gülmek için açıp izliyorum işte..
İzlemeyi severim hala

Cevap
30Cevap
O yaşı geçtik. Animasyon izlerim ama.
Evet seviyorum tabi ki de
Bazen açıp izlerim. Hatta annemle Maşa ile Koca Ayı’ya sardık bu ara 😂 her yaşta zevkli.
İyi aklıma getirdin dur onu da yazayım. Ben izliyorum hala ya hatta çizgi filmlerden, çizgi dizilere geçtim bile
Denk gelsem izlerim belki lakin kendi zamanımın çizgi filmlerini
Evlendim bazen tv kanallarında gezerken denk gelince dalıp gidiyorum izliyorum eşim de aynı şekilde mznsndnz
Ya ne güzelll
izlemeyi bırak şarkılarından oluşan listelerim var çocukluğumdan beri hiç bırakmadım izlemeyi bırakmam da muhtemelen
Ay evet birakma 😻
Bazen çok canım sıkılınca samuray jack ı açarım ve Regular Show
youtube yerine yotube kits yüklü telefonda o derece
Sevdigim çok seviyor diye bende izliyoeum onunla mecbur 🤭
Ben hastasıyım. Bayılıyorum. Animasyonlara da bayılırım. Favorim süngerbob
Daha hala açar açar winx club izlerim. Hiç umurumda değil bayılıyorum hahahha
Evet izlerim.
Bana göre günümüzde yapilan çizgi filmler daha çok büyüklere yönelik zaten
denk gelirsem affetmem
Denk geldikçe izlerim. Severim..
Surekli dizi sevmiyosa uzak dursun
Cedric seviyorum ben hala izlerim. Çekik gözlü kızı hala tavlayamadı shshhshssh
İzlemiyorum uzun zaman önce bıraktım.
Tekrar basla qğfmqğmwşf
Evet arada hala izliyorum kgjk
Anime izliyorum 😬
Eski çizgi filmleri izlerim severek
Janggeum'ın rüyasını izliyorum şu an 👌🏻
Hayır ama sihirli annem izlerim
Evet arada Tom ve Jerry
Arada bakarım
Evet özellikle sevimli kahramanlar ve tom ve jerry
Yesss her sabah izlerim az da olsa
izlerim neden izlemeym
Anime sayılır mı?
İzliyorum. En çok da tom ve jerry
Bazen saatlerce Gambıl izlediğim olmuştur
Sen kucagimda olursan zevkle izlerim
Ben 10 izlerim
Ay izlee
evet izliyorum 🥳
Evet izlerim
Hayır ama çok severdim
ara sıra izliyorum
hayır
İzlerim
Afferinn
Anime seviyorum
hep izlerim
Ben izliom
Bazen evett
Bebek miyim
Bebeksin
hergun izlerim
😋 bendee
aşırı sarıyor bide kahvaltı yaparken açıyorum çocukluğumu yaşarım
senle beraber izlemek isterdim
Ay keske qğcmwşxm
bence hala geç değil nsiwiw
bir mesaj uzaktayım söyleyim dedim
Evet izliyorum
İzlemiyorum
Arada
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?