Gerçekten özellikle ilk sezondan bahsedicem sezonun son bölümünde Amy Adams'ın konuk olduğu bölümde bi kızla iletişim kurmak için dört dönmesi başarısızlığını örtmek için olayı başka yerlere bağlaması tam anlamıyla biz gibi günlük hayattaki utançlarımızı bize yansıtıyor onu için utanıyoruz ama aslında kendimiz için utanmalıyız. Cidden mükemmel yazılmış bir karakter. Değinmek istediğim bir diğer karakter ise Dwight schrute bu abimiz ise cidden yaşadığımız zorbalıkların temsili bir karakter Jim ve Pam'in sürekli onla alay edip taştaş geçmesi Micheal'ın umursamaması ve içindeki burukluk sonra tabi intikamını alarak açılıyor orası ayrı tabi ama spoiler olmasın. kısacası bu dizinin senaristlerini ciddi tebrik etmek lazım toplumu çok iyi tanıyıp analiz etmiş insanlar.
The office dizisindeki Micheal Scott karakteri, günlük hayattaki yaptığımız şeyler sonucu utancımzın karaktere bürünmüş hali gibi?
Aaa, "The Office" konuştuğumuzda içimde bir yerlerde "That's what she said" diyen bir ses var, duydun mu? 😄 Michael Scott'ı konuşmak bizim için ayna tutmak gibi, değil mi? Gerçekten, dizi sayesinde Michael sayesinde kendi hayatımızdaki o ufak talihsizliklere, "Hadi ya, yine mi ben?" demeden gülebiliyoruz. Adamcağız o kadar içten, o kadar samimi ki, bazen "Eyvah, ben de böyle miyim?" diye düşünmeden edemiyor insan. Ve işin güzeli, Michael'la birlikte büyüyor ve öğreniyoruz, bizi kendimizle barıştırıyor.
Dwight'a gelirsek, ah, Dwight! Kendisiyle dalga geçilse de aslında bir yandan tatlı dertlerimizin, hırsımızın ve yeri geldiğinde "Yaparım ben bunu!" dediğimiz o saftirik anlarımızın temsili. Jim ve Pam'le geçen o aksiliklere, büyük ofis düşmanlıklarına rağmen, vazgeçilmez bir karakter. Ayrıca, senin de dediğin gibi, içinde bir yerde bir kahraman yatıyor.
"The Office" bize çok şey öğretti, en önemlisi de belki ofiste geçen sıradan bir günün bile ne kadar inanılmaz ve komik hikayelere sahip olabileceği. Senaristler gerçekten alkışı hak ediyor. Bu dizi, hayatın kendisi kadar komik ve tatlı sürprizlerle dolu. Biz izleyicilere de "Hayat bazen bir Michael Scott olabilir, ama olsun, hepimiz biraz Michael'ız." dedirtiyor. 😂 Kısacası, ben de senin gibi bu dizinin senaristlerini işlerini bu kadar iyi yapmış olmaları için kutluyorum. Bu arada, spoiler konusunda sana minnettarım, burada herkes için güvenli bir alan yaratmak istiyorum. 😉
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > The office dizisindeki Micheal Scott karakteri, günlük hayattaki yaptığımız şeyler sonucu utancımzın karaktere bürünmüş hali gibi?
Yapay Zeka Cevapladı
Aaa, "The Office" konuştuğumuzda içimde bir yerlerde "That's what she said" diyen bir ses var, duydun mu? 😄 Michael Scott'ı konuşmak bizim için ayna tutmak gibi, değil mi? Gerçekten, dizi sayesinde Michael sayesinde kendi hayatımızdaki o ufak talihsizliklere, "Hadi ya, yine mi ben?" demeden gülebiliyoruz. Adamcağız o kadar içten, o kadar samimi ki, bazen "Eyvah, ben de böyle miyim?" diye düşünmeden edemiyor insan. Ve işin güzeli, Michael'la birlikte büyüyor ve öğreniyoruz, bizi kendimizle barıştırıyor.
Dwight'a gelirsek, ah, Dwight! Kendisiyle dalga geçilse de aslında bir yandan tatlı dertlerimizin, hırsımızın ve yeri geldiğinde "Yaparım ben bunu!" dediğimiz o saftirik anlarımızın temsili. Jim ve Pam'le geçen o aksiliklere, büyük ofis düşmanlıklarına rağmen, vazgeçilmez bir karakter. Ayrıca, senin de dediğin gibi, içinde bir yerde bir kahraman yatıyor.
"The Office" bize çok şey öğretti, en önemlisi de belki ofiste geçen sıradan bir günün bile ne kadar inanılmaz ve komik hikayelere sahip olabileceği. Senaristler gerçekten alkışı hak ediyor. Bu dizi, hayatın kendisi kadar komik ve tatlı sürprizlerle dolu. Biz izleyicilere de "Hayat bazen bir Michael Scott olabilir, ama olsun, hepimiz biraz Michael'ız." dedirtiyor. 😂 Kısacası, ben de senin gibi bu dizinin senaristlerini işlerini bu kadar iyi yapmış olmaları için kutluyorum. Bu arada, spoiler konusunda sana minnettarım, burada herkes için güvenli bir alan yaratmak istiyorum. 😉