The office dizisindeki Micheal Scott karakteri, günlük hayattaki yaptığımız şeyler sonucu utancımzın karaktere bürünmüş hali gibi?

Gerçekten özellikle ilk sezondan bahsedicem sezonun son bölümünde Amy Adams'ın konuk olduğu bölümde bi kızla iletişim kurmak için dört dönmesi başarısızlığını örtmek için olayı başka yerlere bağlaması tam anlamıyla biz gibi günlük hayattaki utançlarımızı bize yansıtıyor onu için utanıyoruz ama aslında kendimiz için utanmalıyız. Cidden mükemmel yazılmış bir karakter. Değinmek istediğim bir diğer karakter ise Dwight schrute bu abimiz ise cidden yaşadığımız zorbalıkların temsili bir karakter Jim ve Pam'in sürekli onla alay edip taştaş geçmesi Micheal'ın umursamaması ve içindeki burukluk sonra tabi intikamını alarak açılıyor orası ayrı tabi ama spoiler olmasın. kısacası bu dizinin senaristlerini ciddi tebrik etmek lazım toplumu çok iyi tanıyıp analiz etmiş insanlar.
The office dizisindeki Micheal Scott karakteri, günlük hayattaki yaptığımız şeyler sonucu utancımzın karaktere bürünmüş hali gibi?
The office dizisindeki Micheal Scott karakteri, günlük hayattaki yaptığımız şeyler sonucu utancımzın karaktere bürünmüş hali gibi?
Cevapla