uzun süredir oyunu kazanamadınız ve açsınız. yinede bu riski göze alır mıydınız?


adada birinin evine girip yiyecek çalmak... gerçekten açlığın getirdiği cesaret olsa gerek.
Bence ev sahibi korkmalı 🦍
Teşekkür ederim
Cevap
6Cevap
Hayır yarışma amacı bu zaten.. ama başkaları yapıyorsa bende yaparım haksızlığa karşı haksızlık..
Şov yapıyorlar 🤣 hepsinin sakal uzuyor maşallah hiç birinin tüyü yok
Aç değillerdir anam reytingtir yevmeyi fazla verecekseler olar
Siz hiç sevgilisiyle konuşan askerin kafadan v! rulma sahnesini izlediniz mi
Survivorda aç kalmıyorlar yiyorlar
İzlemiyorum ama onlar zaten adada değil mi?
Yapıldı bu arada. Demekki yapardım çok aç olsam
yok reis yapmam
Almam
hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar