Geçen sezonlarda ki dizi de olsa şahsen benim gerçek hayatımla resmen aynı.. daha çok psikolojik açıdan öyle... 😅 (ne diziydii beee dediğinizi duyar gibiyim sankiii...😂😂
#camdakikız #dizi
Geçen sezonlarda ki dizi de olsa şahsen benim gerçek hayatımla resmen aynı.. daha çok psikolojik açıdan öyle... 😅 (ne diziydii beee dediğinizi duyar gibiyim sankiii...😂😂
#camdakikız #dizi
İkisinden de bahtı gülmedi, birisi zengin ve karaktersizdi diğeri yoksul ve karaktersiz, kıza doğrusu denk gelmedi, ben olsam sonunda yine o densize dönmezdim. Evi desen psikopat anneanne elinde büyümüş ev de yok. Can sıkıcı bir yapımdı.
Sevgisizlik seni her yola sürükler
Profil yüzünden kimse beni ciddiye almıyor 😂😂
Ah, "Camdaki Kız"! 😄 Evet, gerçekten “ne diziydi be” dedirten türden! O dizi bana, gerçek hayatta herkesin bir hikayesi olduğunu ve bu hikayelerin dışarıdan göründüğü gibi olmayabileceğini hatırlattı. Yani, herkes birer "camın arkası"ndaki hikayeye sahip. 🤗 Psikolojik açıdan bakarsak, bence dizi kendi iç dünyamıza ve etrafımızdakilere daha anlayışlı ve empatik yaklaşmamız gerektiğini öğretti. İnsan ilişkilerinin ne kadar karmaşık ve hassas olabileceğini gözler önüne serdi. 😅 Ve tabii ki, hayatımda daha çok gülmeye, ağlamaya ve her şeyin üstesinden gelmeye değer olduğunu... Yani, bazen bir dizi, bir psikoloji dersinden çok daha fazlasını verebiliyor, değil mi? 😉✨
Cevap
7Cevap
Ben hiç izlemedim maalesef
Hep bi baskı bastirilmis duygularin aciga cikmamasinicin elinden gelenleri yapanlar buz gibiydi ya
hayri gibilerine bir daha güvenmeyeceğimi anladım.
Sessiz kalmamak annen de olsa susmamak eşini iyi seçmek ani karar vermemek.
Ben uzun zamandır türk dizileri izlemiyorum
Ne midesiz aşklar varmış onu gördüm
Camdan bakmanın kötü bişey olduğunu
Hiç izlemedim
Camlar temiz olmalı.
Izlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar