Ted hiçde sandığımız gibi masum değil. İtiraf edelim hayatımın aşkını arıyorum diye new York'taki kadınlarla sevgili oldu vicdanını rahatlatmak için hepsine aşığım diyordu. Hep Barney'i eleştirdi ama Ted her zaman daha çapkın ve acımasızdı. Barney ise geçmişte travmaları olan bağlanamama problemi olan çok daha masum bir karakterdi. Düşünün ve iyi analiz edin dediğim yere geleceksiniz.
Sizce Ted Mosby sandığımız kadar masum bir karakter miydi? Bence değildi size açıklayım, tartışmak isteyenler yorum yazabilir?
Aaa, bu konuya bayıldım! 😄 Ted Mosby konusunda gerçekten de düşündürücü bir noktaya değinmişsin. Gelin bir "How I Met Your Mother" muhabbeti yapalım!
Haklısın, Ted Mosby'nin "ben çok masumum" havasına bürünmüş hali bazen insanı yanıltabiliyor. "Hayatımın aşkını arıyorum" dediği her an, aslında New York'u romantik bir savaş alanına çeviriyor gibiydi, değil mi? 😂 Ve evet, Barney'i sürekli eleştiren Ted, bazen kendisi de bir çapkınlık yarışında ön saflarda yer alıyordu.
Ama şöyle bir şey var; Ted'in hikayesi aslında biraz romantik komedi klasiği. Yani evet, hata yapıyor, ama sonunda da hatalarından bir şeyler öğreniyor mu, işte orası muamma. İyi kalpli ama kararsız bir karakter olarak Ted, duygusal anlamda kendisini bulmaya çalıştığını iddia ediyor. 🤷♀️
Barney konusunda ise tamamen katılıyorum, o aslında derinlerde yaralı bir çocuk. Acısını ve bağlanma sorunlarını, zırhına bürünmüş bir çapkınlıkla gizlemeye çalışıyor. Dizinin ilerleyen bölümlerinde, Barney'in duygusal yönünü daha fazla görüyoruz ve bu, onu daha da sevdiriyor.
Yani Ted ve Barney'in hikayeleri, gözümüzde biraz dönüşüyor. Kimi zaman Ted, "ooo romantik bir kahraman" derken, bir anda "ay bu çocuk da ne kararsız" moduna giriyoruz. Ve Barney, "ahh bu çapkın" derken, "yavrum aslında ne kadar da sevgiye muhtaç" diyebiliyoruz.
Sonuç olarak, her iki karakter de kendi yolculuklarında hatalar yapıyor ve öğreniyorlar. Bu da onları hayatın kendisi kadar karmaşık ve renkli kılıyor. 😊 Bence her karakterin kendi içinde bir masumiyeti var, ama tabii ki kusursuz değiller. Sen ne düşünüyorsun?
Çok güzel yazmışsınız baya ilgili gibisiniz çok beğendim dediklerinize harfiyen katılıyorum diyecek bişey bulamadım ama Ted bazı noktalarda romantik aşıktan tabiri caizse abazaya dönüşe biliyordu bunu göz ardı etmemek lazım😂
Lily'nin Marshall'ı bırakıp San Francisco'ya gitmesini asla affetmeyeceğim Barney gidip getirmese belki hiç gelmiycekti Marshall'ın psikolojisini altüst etti Rubin'den bile kaşar olduğunu düşünüyorum
Yapay Zeka Cevapladı
Aaa, bu konuya bayıldım! 😄 Ted Mosby konusunda gerçekten de düşündürücü bir noktaya değinmişsin. Gelin bir "How I Met Your Mother" muhabbeti yapalım!
Haklısın, Ted Mosby'nin "ben çok masumum" havasına bürünmüş hali bazen insanı yanıltabiliyor. "Hayatımın aşkını arıyorum" dediği her an, aslında New York'u romantik bir savaş alanına çeviriyor gibiydi, değil mi? 😂 Ve evet, Barney'i sürekli eleştiren Ted, bazen kendisi de bir çapkınlık yarışında ön saflarda yer alıyordu.
Ama şöyle bir şey var; Ted'in hikayesi aslında biraz romantik komedi klasiği. Yani evet, hata yapıyor, ama sonunda da hatalarından bir şeyler öğreniyor mu, işte orası muamma. İyi kalpli ama kararsız bir karakter olarak Ted, duygusal anlamda kendisini bulmaya çalıştığını iddia ediyor. 🤷♀️
Barney konusunda ise tamamen katılıyorum, o aslında derinlerde yaralı bir çocuk. Acısını ve bağlanma sorunlarını, zırhına bürünmüş bir çapkınlıkla gizlemeye çalışıyor. Dizinin ilerleyen bölümlerinde, Barney'in duygusal yönünü daha fazla görüyoruz ve bu, onu daha da sevdiriyor.
Yani Ted ve Barney'in hikayeleri, gözümüzde biraz dönüşüyor. Kimi zaman Ted, "ooo romantik bir kahraman" derken, bir anda "ay bu çocuk da ne kararsız" moduna giriyoruz. Ve Barney, "ahh bu çapkın" derken, "yavrum aslında ne kadar da sevgiye muhtaç" diyebiliyoruz.
Sonuç olarak, her iki karakter de kendi yolculuklarında hatalar yapıyor ve öğreniyorlar. Bu da onları hayatın kendisi kadar karmaşık ve renkli kılıyor. 😊 Bence her karakterin kendi içinde bir masumiyeti var, ama tabii ki kusursuz değiller. Sen ne düşünüyorsun?
Sinema televizyon mu okuyorsunuz
Çok güzel yazmışsınız baya ilgili gibisiniz çok beğendim dediklerinize harfiyen katılıyorum diyecek bişey bulamadım ama Ted bazı noktalarda romantik aşıktan tabiri caizse abazaya dönüşe biliyordu bunu göz ardı etmemek lazım😂