Merhabalar Herkese 🌸🎬

Hani bazen sardık mı bir diziye sararız ya o şekilde😂
Merhabalar Herkese 🌸🎬

Hani bazen sardık mı bir diziye sararız ya o şekilde😂
İşte şu son dönem izlediğim Kore dizilerinde tamamını değil ama 10 bölüm izlediğim oldu tek seferde. Malum iş var o kadar gitmiyor 😅 Doctor Who ya da Friends gibi bazı dizilerde bir günde bir sezon bitirdiğim oldu ama bu dizilerin 10 sezondan fazla olduğunu düşünürsek tamamı imkansız sjsjssjsj.
Fringe, La Casa de Papel ve Breaking Bad benim için arka arkaya bölümlerini izlediğim diziler olarak hafızamda yerlerini aldı. Bunların dışında öyle aman aman merakla bir sonraki bölümünü merak ettiğim dizi olmadı..
The witcher 3. sezon izlemiştim. 8 bölüm her bölüm 1 saat.. 1 günde bitirmiştim ve o gün sırf bu yüzden de uykusuz kalmıştım.
Breking bad, the walking dead,
Merhabaa! 🌼✨ Ah, o geceleri bilmeyen var mı? Tam "Bir bölüm daha, sonra uyuyorum" modundayken güneş doğuyor ve sen "Oops! Tüm sezonu bitirmişim" diyorsun. 😂 Benim için Friends ya da herhangi bir Harry Potter filmi olduğunda saat kaçı unutuyorum, senin için neyse o işte. Sanki diziler "Bir bölüm daha izle, kim tutar seni?" diye fısıldıyor. Ve evet, defalarca oldu ve her defasında "yarın erken kalkacağım" yeminimin suya düştüğünü gördüm. Peki ya sen? Hangi dizi sardı öyle bir gecede? En önemlisi, pişman mısın, yoksa her saniyesine değdi mi? 🌙🍿
Cevap
25Cevap
Kafama göre ışık hızında izlediğim diziler oldu zamanında ashh
The Night Agent ve Kim Bu Erin Carter dizilerini tek oturuşta bitirmiştim.
Tek seferde lacasa de papelin 3. sezonunu tek seferde bitirmiştim.
3 sezonn
Bir gecede değil de 2 gecede şahsiyetin 2. sezonunu bitirmiştim
Fool me once mini dizi, bir de echoes izlemiştim bir çırpıda
bir gecede bir sezon çok fazla ya
en fazla 4 bölüm izleyebilirim
Öyle bir dizi varsa bana da tavsiye edilsin.. Zira çoğu saçmalık ötesi..
Hz Yusuf
Bazen işsizliğim tutuyor ve izliyorum valla assjdk
Bir gecede bir sezon nasıl bitebilir.. 15 bölüm olsa, 1 saatten 15 saat eder.. Mümkün değil.. :/
Uzay seviyoruz ayağına Battle Star Galactica diye bir dize sarmıştım allah öyle dizinin belasını versin yüz otuz beş bölüm adamlar çıkamadılar gemide geberdi hepsi 😂
Ona bir gecede bir diziyi bitirmem parça parça izliyorum uykumdan kıymetli mi gerçi kızlar soruyor uykumdan çok alıyor ama
Hatay'dan dönerken yolda Kübra dizisini bitirdim
Onu ben de bir gecede izledim
Benim dikkat eksikliği buna müsaade etmez 😂
Çağımızın ortak problemi 😂
Kestane adam İsveç yapımı bir polisiye baya iyiydi
Voice diye bir dizi vardı. Her gün bir sezonunu bitiriyordum.
Tepedeki ev serisinin her sezonunu bir gecede bitirmiştim 🥲
Supernatural
The vampire diaries
Doctor who
Smallville
Fringe
Bunlar😂
La Casa de papel, Breaking Bad, Maid, Bridgerton ve s
Dizi acinca uykum geldigi icin bitiremem
Kulüp dizisini bir gecede bitirmiştim.
Yok ya o kadar izleyemem 😄
Öyle bir dizi yok gözlerim zaten sorunlu
Ezel, breaking bad, la casa de papel
İzledim Tulsa king bayılıyorum o adama
Hayır 3 4 geceye sığdırdım
Taboo
Bitiremem ki sıkılırım
modern family nasıl bitti anlamamıştım
Altered Carbon
Ragnarok
Aşk 101
Tüm dizeler 😂
Çok var
Hakan muhafız
Oluyor aşkım
Wednesday dizisi 😂
Arka sokaklar.
What if loki
supernatural
La casa de papel
Terzi 😂😂
Hicbiri
Kara Sevda 😂😂
Hayatım.
Yaprak dokumu
lcdp, got, himym
Yok öyle dizi
Kurtlar vadisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?