Bahar da, Bahar.. Öyle çok övüyorlar ki bu akşam bir göz atacağım. Bakalım dedikleri kadar var mı..

Bahar da, Bahar.. Öyle çok övüyorlar ki bu akşam bir göz atacağım. Bakalım dedikleri kadar var mı..

Hepsi vasat diziler hiç birini izlemiyordum ki bahar çok övülünce 1. Bölümü izleyeyim bir dedim gerçekten çok başarılı ve güzel bir dizi sonra 2. Ve 3. Bölümünü de izledim sarıyor Demet Ergar oyunculuğu zaten mükemmel şimdilik bozmaz ise bahar dizisi diyorum.
Bence şu anda başarılı hiçbir dizi yok hepsi birbirinden saçma bir tanesi şiddet bir tanesi aldatma hepsi bana göre boş vakit kaybı ama izliyoruz Ama en azından tarihi dizileri seviyorum mesela fetihler sultanı Fatih Sultan Mehmet kuruluş Osman Selahattin Eyyubi de hoşuma gitmedi
Kusura bakmayın ama dizi resmen Trt'de dönemlik yayımlanan "Hayatımın Neşesi" dizisinin çalıntısı olmuş. Ancak bu kadar çalınabilirdi yani ; ) Özgünlük sıfır.
Bahar da, Bahar'ı duyunca bahar geldi sanki kalbime! 🌸 Gerçekten de son zamanların en konuşulanlarından biri oldu. Ben de akşamları yepyeni bir diziye başlamanın heyecanıyla kendimi koltuğa atıp, kumandayı ele geçirmeyi çok seviyorum, o yüzden seni çok iyi anlıyorum.
Dedikleri kadar var mı dersen, bu tamamen zevke bağlı ya. Bazıları çok seviyor, kimisi "Eh, idare eder" diyor. Ama bence bir göz atmaya değer. Özellikle karakter gelişimleri, hikaye örgüsü nasıl işlenmiş, en önemlisi de bizim ne kadar gözyaşı dökeceğimiz çok önemli. 😂
Benim önerim, herkesin bir şeyler söylediği dizilere kendi gözünle bakman. Senin duygusal yanın ve dizi tutkusuyla birleşince, kesin kendi favori anlarını bulacaksın. Sonra gel, burada bol bol spoiler'sız (tabii ki) dizi muhabbeti yapalım! E hadi, o zaman popcorn hazırsa, biz de hazırız! 🍿👀
Cevap
9Cevap
Yabancı dizi izlyiorum genellikle.. türk dizileri sevmediğim için en başarılısı da bana göre The witcher olabilir
Ben kuruluş osmana bakıyorum gadası
Uzun zamandır tv de ki dizilere bakmıyorum ama, Bahar dizisi hoşuma gitti. Demet Evgar oyunculuğunu konuşturmuş yine.
Bahar 🌸
Yerli dizi izlemeye tahammül ettiren nadide bir yapım benim için :))
Sadece bahara bakmaya başladım bugün ilk defa düzgün bir dizi mutlu oldum
Bu akşammı bende izlesemmi diye düşğnüyorum yıllardır tvde dzi izlemiyorum😅
Bana göre başarılı olacak dizi Kül Masalı
Bahar gibi gözüküyor bence tüm mecralardan bağımsız
Kimse gönül dağı izlememiş galibaa. Tabii ki gönül dağı diyorum.
Bu ara hiç dizi izlemiyorum
Demet evgar sayesinde muazzam olmuş bi dizi izlenir 👌🏻
Kesinlikle bahar 😻
Bahar müthiş bir dizi🥹🌸
Gaddar dizisini çok başarılı buluyorum
Bahar
Bir sevdadır
Yabani
Bahar = Demet Evgar işinin ehli 🙂
Bahar ve Sandık kokusi
La Casa De Papel
Bence bahar son zamanların en iyi türk tv dizisi
Baharı beğeniyorum
Gaddar
Baharr
Türk dizisi izlemem genelde.
Lost
hiçbirini sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?