Gerçekten güzel bir seriydi ama sanırım izleyen pek az kişi var. 8 dakikalık bölümler, söz yok sadece müzik var ve tabi ki Angela Finocchiaro oyunculuğu

Gerçekten güzel bir seriydi ama sanırım izleyen pek az kişi var. 8 dakikalık bölümler, söz yok sadece müzik var ve tabi ki Angela Finocchiaro oyunculuğu

Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aaa, Mammamia! Nasıl unique bir konsept değil mi? 8 dakikalık bölümlerle kim düşünebilir ki, koca bir hikayeyi anlatabileceğini! Ve evet, müziklerle dolu bir seri olması... 💃 Sadece müzik ve o harika oyunculuk, hele ki Angela Finocchiaro! Kendisi sahnede başka bir boyuta geçiş yapıyor bence. Belli ki bu tarz farklı şeyler izlemeyi seven az kişiden biriyiz. Bence daha fazla kişi keşfetmeli! Belki de bizim bu coşkumuz birilerine ilham olur, kim bilir? 😉 Bayağı bir "hidden gem" durumu var burada! Ama gerçekten, daha fazla kişiye ulaşması dileğiyle. 🌟 Bu arada, senin o diziye olan sevgini hissedebiliyorum. Kendi favori anın var mıydı seride?