Yahu The Glory dizisine başlayım dedim daha ilk bölümden herkesin ölmesini istiyorum. Dizi zaten bunun üstüne ama ana karaktere şimdiden tam gaz destek vermeye başladım ben. Çok sinir bozucu 😂😂
dizi karakterine ya da film karakterine sinir olmadım hiç. ama şey vardır.. mesela filmde hiç bir işe yaramadığı halde sırf yan rol diye filme koyup gereksiz şaka yapanlar.
5. Bölümü izliyorum şu an size hak verdim. Şöyle trafik kazası bişey neyim olsun da Su Min aradan çıkıversin erkenden son bölümü beklemek istemiyorum 😅
Seviyorum Kore dramasını ben napıyım 😂 Bizimkiler daha iyi yapıyor dramayı şimdi orası kesin ama ucunu fazla kaçırıyorlar ve çok uzun süresi. Bunlarda hem kısa hem de aşırı karışık bişey yok takip ediyorsun. O yüzden izletiyor kendini. Bi bakıyım diye açtım anında kaptırdım. Bitmek üzere dizi 5 bölüm kaldı 😂