
Ortalama, 1.5 saatten 6 film. Gece - sabaha arası art arda izlemek tek kural.

Ortalama, 1.5 saatten 6 film. Gece - sabaha arası art arda izlemek tek kural.
Ben her gece 1 saat yürüyüş yapıyorum. Polise, Bekçiye toslamayalım diye ara sokaklara, karanlık yerlere giriyorum.
Kulağımda da paso Black Metal çalıyor mk zaten. Ürpertinin, tedirginliğin ebesininkini yaşıyorum. Siccin neymiş. Biz Dabbe Zehr-i Cin'i yalnız evde izlemiş adamız.
Tamam sonrasında uyuyamamış sabaha kadar komedi filmleri izlemiş ve evde ki bütün ışıkları açık bırakmış olabilirim😬
İzlerim. Para fena değil hem. Biraz korkudan sonraki günler uyuyamam biraz tansiyonum düşer biraz yalnız kalmakta güçlük çekerim ama izlerim. Sonra parayı alıp tatile giderim uzun bir süre.
Cevap
20Cevap
100.000 dolar karşısında siccin olur dizide de oynarım ben
Asla. Ödlek biriyimdir. Filmin 15'inci dakikasında başlarım korkmaya ve ruhumu teslim etmeye.
İzlerim. Cidden o parayı verebilecek birileri varsa bana ulaşsın shxhajsjd. Ama yemek ve kahve de isterim.
Aç acina mi izliyim. Yemek yemiyim mi aç mı kaliyim ben
Sus küçük götlü fufu
Geceden sabah siccin olur bana s. ıçtn jdjcjc
Sjsj
Hayır, izlemezdim 😬 film değişikliği olursa belki..
İçinden bile geçerim bana bi tanede keleş versinler savaşalım karşıyada 3 tane terörist
Bedava izlerdim paraya gerek yok sana kaç kere dicem korku bana vız gelir tırıs gider diye sjsjsj
Ondan da korkmam Limpos
@imanliatayiz annem sen de gel parayı bölüşelim
Bu filmler bize Kolpaçino gibi gelir mom ben izlim sen manileri al yerüz sonra 😌
Asdgsgshd güldüm
Yanıma birini alırsam olabilir bu tür filmler izlemiyorum.
Hayır izlemem.. Ne gerek var birde böyle bir yerde yani.. 😄
Türk filmi izlemiyorum. Ayrıca para benim kölem ben paranın degil...
100 bin dolar biraz az. Film sonunda 46'lık olma ihtimalim var
Yog cinli filmlerden korkarim çok kalpten gittikten sonra parayı napayim
Mk biri de çıkıp cidden şu paraları vermiyor ya ona üzülüyorum
İzlerim. Böyle fantastik inli cinli filmler beni korkutmuyor.
Lan ben evde izleyemiyorum orada nasıl izleyeyim tövbe estağfurullah hayır tabii ki de
Olur olur bana uyar.
İzlemem, rahatsız bir ortam
Yansıtma da olsun mu
Nerde izleyecem filmi, ben mi çekecem siccini sndj
Yok yok izlenmez, dolar falan da istemez, bir film keyfimiz vardı o da böyle mundar oldu sdhsj
Kafa adam gelsin tabii :D korkunun ecele faydası yok yaffrriim der bana 🥹
Çeviririz, kıskandın mı :D yaffriiim der o işte ben biliyorum djdjs
1 m kare yeter sana :D
Amuda kalk :D sportif görünüyorsun djkdak
Amaç buydu zaten shdjsj cübbeli sana okur burdan fazla dürtmesinler
Ekşın seviyoruz biz milletçe :D acı çek istiyorum djdjajs
Majezik gibiyim :D dkdk
Tek başıma hayır
Yanıma korkmayacak bir eşlikci parayı paylaşırız jsmsn
Tövbesteyşın asla ya korkunç..
😂😂🤭
İzlerim sonra birazını psikoloji doktoruna ilaçlara öderim kalan para kar olur
Yiyecek bişeylerde varsa olabilir 😂
Yok, kalsin :d
Siccini getirinde o beni izlesin awq
Bana uyar
İzleyemem ben
Zaten oranın kendisi siccin 😄
hayatta izlemem canıma susamadım
Herkes izler 100k olunca
İzlerim üst üste 5 kere izlerim sjsjjs
Yanımda bir kişicik olabilirse evet
Izlerım bana korkunc gelmıyo onlar
Aslaaaaaa
İmkanı yokkk
Aslaaa😶🤦🏻♀️
her türlü izlerim
Asla
Olmaz o iş
seyrederim
Asla hayır
İstemem
3 milyon lira diyorsin kesinlikle EVET
İzlerim
Hayır mümkün degil
Ben normalde izleyemiyorum ki burada izlesem 😑
Korkudan öldükten sonra parayı napıyım
😂
Izlerim
Hayır
İzlerdim
Hayır
Evet
İzlerim
Hayır
Evet
İzlerim
Hahahah yes
Hahahah yes
İzleyemem
Asla olmaz
İzlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?