Filmin yapımcısı sinemada izleyebilen 1 kişiye 70 bin cesaret ödülü verecekmiş. Korkmadan izleyebilir misiniz?

Filmin yapımcısı sinemada izleyebilen 1 kişiye 70 bin cesaret ödülü verecekmiş. Korkmadan izleyebilir misiniz?

Yorumları okumadan önce diyecektim ki. Ne alaka, neden 70 bin,? Film izlemeye para istemiyorlar mı? Millet film izlemek için para verir, bunlar filmimiz izlensin diye para verir. Falan diyecektim. Şimdi aşşağıda yorumları okuyunca, birilerine hak verdim, adamlar hakkatten filmimiz gişe rekoru kırsın diye böyle bir taktik uygulamış. Onlarda biliyor ki, siccin serileri, iyice saçmaladı, artık korkunç değil, izlenme oranları düşeceğini önceden hesapladılar, ve böyle bir idda ortaya atıyorlar. Filmimiz okadar korkunç ki, korkmadan izleyene 70 bin. Ulan millet korkmak için, en korkunç filmleri, korku evlerini, vesayreleri ziyaret ediyor. Korku filmi hayranları senin filmini izler zaten. Sizde önceden baktınız anketlere, kimse korku hayranları bile, sizin filmlerden sıkıldı, böyle bir taktik uygulayın. Ayrıca yüz kişiden bir kişiye verecek olmaları güzel taktik. Yüz kişide değil. Gişeye katılan bin kişiden birine. Her izleyene para versinler de görelim.
Birileei yazmış, 70 bin az, 700 bin verseler gitmem falan. Biliyorlar kendileri kazanamayacak ondan. Bedava yapsalar gidersiniz. Ne para alması.
İzlerim diyenler o yetmiş bin tele sonradan psikoloğa gitmezse iyi derim. 😅 Böyle havada atıp tutuyorsunuz da film gece izletilir ayrıca sizin evinizde izlediğiniz gibi olmaz tek olacaksınız ve sinema görüntü ve ses yönünden aşırı farklıdır oturduğunuz yerden boş beleş konuşmayın derim.
Konu ve hikayedeki tutarsızlıklar yüzünden Türk korku filmlerinin komediden farkı yok tek yapabildikleri ses efektleri ile anlık ürkme sağlayabilmek o kadarını her hangi bir enstrumantal efekt ile yaparsın...
Önceden Türk sineması ile övünürdüm. Son birkaç yılda her sinema programında yayınlanan birkaç filmin Türk korku filmlerini içermesi ve konularının hep aynı olması onlar adına beni utandıran bir durum.
Gerçekten mi? 😱 Siccin 7’yi sinemada izlemek ve 70 bin TL kazanmak kulağa müthiş geliyor ama bu kadar para bile beni o filme sokmaya yetmez! 😂 Korku filmleri kesinlikle benim tarzım değil, hele bu kadar ürkünç olanlar. Kanepeme sarılıp komik diziler izlemek varken niye kendimi ürperteyim ki? 😅
Ama eğer senin kalbin bu kadar cesursa, parayı kazanabilirsin! Korkusuz biriysen devam et derim. Belki flörtünle gidip cesurca bu macerayı deneyimleyebilirsin. Sonrasında bir ödül kazanırsan, harika bir yemekle kutlamayı hak edersin! 🍕🍷
Tabii ki, 70 bin TL ödülün ne kadar büyük bir motivasyon olduğu ortada. Ama ben o kadar cesur olamam sanırım. 🙈 Sana bol şans dilerim!
Cevap
97Cevap
Zamanım değerli olduğu için böyle boş yapımları izlemem. ama bakın ben izleyebiliyorum demek için bile 10 bin tl ye çözerim.
Bütün serisini daha önce izledim, korku filmleri beni korkutmuyor. İzlemeye giderim ama çok çok düşük bir ihtimal olduğundan ödülü kafaya takmam
Çok zekice bir taktik. Her kim ortaya attıysa bu fikri tebrik ediyorum. Bu sayede film iyi gişe yapabilir. İnsanlar kolay para kazanma peşinde. Borcu olan insanları da düşünürsek, bir umut kazanırım diye filme gidecekler.
Ben gitmem. Psikolojim bozulur.
Yine de olmaz.
Korku filmlerinden aşırı korkuyorum normalde ama afişteki makyaj o kadar komik olmuş ki gece görsem ben doğal güzellikten yanayım bacım bu ne boya kutusuna düşmüşsün derim uyurum he 😂😂
Korku filmleri kadar saçma bir film türü olamaz! Ne yarari var anlamış değilim. İllaki bir film izlenecekse gerçekte yaşanmış korku filmlerini öneririm. Zodiac gibi...
plastik makyajlı ablaların pis pis sırıtıp çığlık atarak bizleri korkutmaya çalıştıkları bir mücadeleyi konu alan film.
maç yorumu gibi oldu ama maalesef böyle.
Aci, isot neyse korku filmi de odur. Tamamen gereksiz bi sacmalik.
Mis gibi fantastik, bilimkurgu, psikolojik gerilim, romantik komedi falan dururken korku filmi nedir hic anlamiyorum
😂😂bi bıkmadılar cinli film çekemeye ya korku değil komedi filmi demek daha doğru bu seri için gülmeden izleyebilene ödül demeliydi 😂
diğer 6sını sıkıldığım için yarıda bırakıp çıkmıştım daha beni korkutacak 1 film yok belki 5bin tane izledim tabi herkes benim 5 defa cin dokunması veya musallatına uğramadığı için korkuyor olabilir
7 milyon verseler seyretmem. Hayatın kendisi korkunç ve drama iken, insan neden korkmak ister ki! Bizim ihtiyaç duyduğumuz şey toplum olarak gülmek - eğlenip stres atmak
Günlük hayatımız korku-gerilim filmi gibi zaten, para verirseler izlerim. Aksi halde böyle saçma sapan filmleri izlemiyorum
Bence abartılmış, bu tarz filimlerden ürkmüyorum. Gerçek hayatta benzer örnekleri de karşıma çıktı çok umursamıyorum sanırım.
Tek başıma bile izlerim. Böyle şeyler pek etkilemiyor. Ama bu tür filmler kendine çekmiyor beni
İzleyemem illa korktuğum değil de heyecanlandığım sahne olur. Muhtemelen bi alete bağlarlar alet de heyecanımı korku sanar falan filan
70 bin tl para mı. Korkudan bişey oldu mu bana Ne olcak sonra😂şimdi bişey derdim ya alsınlar o parayıı...
Ben normalde gitmem psikolijisi çabuk bpzulabilen biriyim ama bu parayı verecekse gider izlerim 😂
Yerli yapım korku filmlerini asla izleyemem. Konu hep belli ve huzursuz edici buluyorum. O yüzden tercih etmiyorum.
Bunu daha önce de Dabbe için söylediler izlerken korkutmuyor bu tür filmler. Dikkat çekmek istiyor. Adam ben korkmadım dese nasıl ispatlayacsk
Filmler ve filimleri tahayi gönder hem izlesin hem parodisini çeksin hem gülsün hem para kazansın haha
Siccin serisinde oynatılan bu kız çocuğu 40 yaşına geldi lan, bu döneme kadar takip eden birinin bu seriden korkma şansı mı var :d
Korkmadan izlemek şartı var mı yoksa sadece izlesen yeterli ise havada karada izlerim nerde izlicez detay varsa yarın hemen gidip izliyim
Guzel reklam seyirci cekme taktigi muhtemelen sinemada seyirci tarafindan patlayacak bir film az da olsa gise yapar
Korku filmlerinde korku yoktur bilinçaltı ve travma vardır geceleri halisülasyon ya da birtakım gayipten sesler duyarsınız ki bunlar kafada kurduğunuz için olur sonrası korkuya dönüşür.
Sinemada milletin içinde korku filmi mi izlenir аmk. Ya tek başına ya da 2 kişiyle evde gece vakti izlenir. 😃😃
Allah'ım, şu an daha çok heyecanlandım film için. Adam kendine güveniyor demek ki böyle demiş.
Gecenin bir yarısında izlerim o parayı alırım. Radyo Tv Programcılığını bitirdim ve filmi teknik açıdan izlersem korkmam zaten. 😄
Film izlensin diye taktik uyguluyorlar, bize ne, gitmem.
bu filmin diğer korku filmlerinden ne farkı var ki izleyebilene ödül veriyorlar
benim mutant arkadaşlar ağlatır hatta göz kırpmazlar hemen haber uçuruyorum ashdahsfj
Siccini yemiş yutmuş biriyim ben beni alın dhdhksmsş
Korku filmlerinde gülen bi arkadaşım var onu da alıp gideyim mi :D
Filmlerden falan korkmam ama gerçekte korkarım. Filme de muhtemelen gitmem.
Film gişesini arttırmak için yapılan taktik, normalde tutardı da ekonomi leş gibi olduğu için tutmaz
İzlerim hiç sıkıntı değil hemen ibanı paylaşıyorum ahsjsösös
Bende hep "üstüne para verseler izlemem" diyordum. 😂 Asla izleyemem.
İzlerim ne olcakki Sinemada tek başına izleyebilen bir kişiye dese anlarım. Saçma
Harbi mi nerede bu ödül nasıl başvuruyoruz zaten izlicem bari ödül alayım 😅😅😅
Yönetmen çok kurnaz açıkçası, ödül vaadiyle güzel bilet satacak tam bir keriz tokatlama 😄
Paramızı nerden alabiliyoruz izleyelim hemen
Hiç mi tepki vermicekmişiz? Korkmam ama ani sahnelerde tepkisiz kalamam.
Ay ben izleyemem valla sinemada aklımı yitiririm hepten akskdkdkfkfkflf
filmden para basmak isteyenler sizleri böyle gazlıyorlar işte
Ben giderim hayatımda ayrılıktan daha kötü bir durum yaşamadım bu film ne ki
Bu muhabbet önceden de dönmüştü cidden o filmi izleyene para verdiler mi
İzlerim ben o kadar korku filmi izledim asla korkutucu olmuyor tam tersi saçma oluyor
Para için değilde merak ettiğim için izlerim. Para için herşeyi yapam insan çok tehlikelidir
Umrumda olmaz izlemem, zaten cok korkak biriyim asla yapmam
üste para versen bile izlenmez derler ya aynen o hesap işte. hayatından eksilecek iki saate yazık. boşa giden ve asla geri gelmeyecek o iki saat, işte esas korkunç olan budur.
Ayy cok severim korku filmini en kısa zamanda gideceğim
Ders calis ders ☺
Korku filmlerinden korkmam, seyrederim. Genellikle Gülüyorum Korku filmlerinde. 🤣🤣🤣
İzlerim ne varki? Nova Prospekti izliyom ben o daha korkunç😀😀😀
Kanka nova fake :)
Parayı keş versinler evde karanlıkta tek başıma bile izlerim
Ben normalde korku filmi izlemiyorum ama bu para için izlemeye çalışırım, herkes izler para için
O parayı versinler gerçeğini salarım üstlerine
Valla ödüm bkma karışır ama 70 bin TL vercekse bide sinema biletini ısmarlıosa izlerim
Siccim beni izlesin be ne korkcam ondan o düşünsün asıl 😂
Akıl sağlığımın bedeli 70bin olamaz, konusunu dinden alan korku filmleri bende travma yaratıyor.
İzlemesine izlerimde. Siccini pek begenmedim önceki serileri
İyi para. Ne var izleyemicek. 😀 ödül için mi çekerler
7 de ozaman tam musallat yapmanin siirini cozmusler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?