Hiç dizi-film indirmedim. Dizi siteleri üzerinden izlerim, tekrar izlemek istersem yine açar oradan izlerim. İndirme ihtiyacı hissetmiyorum. Ayrıca indirmek istesem bile telefonda çok fazla yer kaplar. Ben dizileri-filmleri hep telefondan izliyorum çünkü.
Daha buna çok diyorsam sen film felan çekmeye kalkma hiç 😂 bazen 1 saatlik film için neredeyse 10 TB’lık dosya kullanılıyor. Tabii filme bağlı 250 gb ile de yapabilirsin. Çok görüntü çok boyut. Kaç tane harddisk gelip gidiyor bi bilsen 😂
Vay beee şeref meselesi haline getirmişsin dbsknsjs ama aslında güzel fikir dediğim gibi şu netflix belası çıktığından beri izlemek istediğim dizileri satın alıyo şrfsz izleyemiyorum arşiv yapmak lazım senin gibi 😂