Benimkisi
"Ne zaman birine duygularını belli edersen o zaman onu kaybedersin."
🎬11.22.63
Benimkisi
"Ne zaman birine duygularını belli edersen o zaman onu kaybedersin."
🎬11.22.63

"Bak Mathilda;
insanlar için gözünü feda etsen,
zaten kördü derler."
"""Küfür etmeyi Samimiyet, Nezaketi zayıflık, Mütevaziliği aptallık, İyi niyeti enayilik, Yüzsüzlüğü ve Gösterişi Özgüven, Teşhirciliği ve Ahlaksızlığı Cesaret, Patavatsızlığı kendini iyi ifade etmek, Kazık atmayı kurnazlık Olarak Görmeyi bıraktığımız Gün"""Çok şey Kazanmış Olacağız.
Rutkay Aziz.
Cevap
25Cevap
Biyografimde de yazan "Geçmiş, kendimize anlatıp durduğumuz hikayelerden ibaret" repliği olabilir
Aşk-ı memnu dizisinde daha yeni duyduğum söz. Böylesine denk geliş. 😄
"İnsan bu aldatır, aldatılır. Kimseye fazla güvenmeyeceksin, kendine bile." Bunu söyleyen de tahmin etmesi güç biri değil. 😂
Tonla war. İlk gelenleri diyim.
"Ben sana adam olamazsın demedim, benim adamım olamazsın dedim"
"Yoruldum patron.."
Geçen vikisözde yığınla okudum, vir çopunu da durum vs paylaltım hatta. şu an yorgun kafayla aklıma gelmedi, atarım ara ara
İçinizden en az yarısını, arzuladığımın yarısı kadar bile tanımıyorum; ve yarınızdan azını hak ettiğinizin ancak yarısı kadar sevebiliyorum.
Bilbo Baggins
J. R. R. Tolkien
aayyyyy çok güzel bir soru. Bir sürü var ama aklıma ilk gelenler bunlar: birincisi olmasini istedigim, ikincisi sürekli uyguladığım hayat felsefesi (maalesef xD)
“Frankly, my dear, i don’t give a damn.” Ve “after all…tomorrow is another day” - Gone with the wind
Günaydın. Ve olur ya belki sizi göremem iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler.
Sadece ölüler görür. Hangi dizi hangi karakter olduğunu söylemeye gerek yok
“İçinizdeki canavarı kontrol etmek, aslında onunla barış içinde yaşamakla ilgilidir.”
Klaus Mikaelson/The Originals
Bu kitap denilen hayata bazı sırlar saklanabilir bu sırlar kanla yazılmışsa asla asla saklanamaz
"Birlikte olmayı hak etmeyen milyonlarca insan yan yanayken , ben neden hala senden ayrı nefes alıyorum."
+Arkadaşım sen buraya gelirken beyni'ni evde mi bırakıyorsun?
-Sizinle konuşacağım için, çok getirmiyoru...
Buna değinebilir miyim bilmiyorum ama bazen sürüklendiğimi hissediyorum, uzak bir amaca doğru çekiliyorum sanki
yıldızlar kadar öpücük birtanem🥺💞🔐
Bu bir intihar mektubudur...
Kurtlar vadisi " sen bizi geceleri uyuyor mu sanıyorsun Mematiiii 😂 bu replik
Behzat ç. mutsuz olalım, ne var! biz de mutsuz oluruz. ben seninle mutsuzluğa da varım.
Sen kendine değer vermezsen çevrendekilerde sana değer vermez
Karanlığın cazibesini küçümseme, en saf kalpler bile ona sürüklenir
Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez
Bak mathilda insanlar için gözünü feda etsen zaten kördü derler
Bak nasılda soluvermiş tanrıça kederden, sen çok daha parlaksın çünkü... sen tüm göklerdeki yıldızların ilki, sen aydınlatırsın geceyi..
İnsanlar hükümetlerinden korkmamalı. Hükümetler insanlardan korkmalı
-V For Vandetta-
Nerede sıkışıp kaldığımı bilmiyorum ama kurtulmak istiyorum (my liberation notes)
Peki ya aşk
-yok usta o beni öldürür
KURTLAR VADİSİ POLAT MEMATİ
Sevmek yetmiyormuş çok eskiden ratlaşacaktık
"çok ayıp"
Yazdığınız replik çok hoşuma gitti
madem hayatımdan çıkacaktın öyleyse niye girdin
Yanlış taraftasın ajan
Nerede durduğuna bağlı
Oyy asi yer oyyy
Neyy mıstafaaa ney
"Mezara bile dik gireceğim"
Hayat kısa bi o kadar da geniş
Seni hiç alakadar etmez
Memati başşşş
Fazla tevazu kibirdendir...
Bu günlük bu kadar limitleri zorlamayalım
“Her ihanet sevgiyle başlar” : )))
Say my name şu an aklıma başkası gelmedi 😅
Zeki Müren de bizi görecek mi
en sevdiğim filmlerdendir daha dün yaşadım
Dizi:iyilik
Film:home alone
Ateşin yoksa saatinde mi yok türk kızı 🥳
Doğru sözmüş
Yok ki
Bir sey diyecektim
Lütfen
yalı çapkını
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?