Kurtlar vadisine keko dizisi diyenler hakkında düşünceniz ne?

Bende eskiden böyle düşünüyordum (1-97) bölümü 3 haftada bitirdim Türkiye’nin gelmiş geçmiş en iyi dizisi diyorum şu an ezel falan çok basit kalıyor yanında Ramiz karaeski’ye dayı diyorduk Laz Ziya’nın 3.000 kişiye kestiği raconda aralarında Ramiz dayıda varmış

Kurtlar vadisine keko dizisi diyenler hakkında düşünceniz ne?
Cevapla