Şu aralar yabani ve gaddar severek takip ediyorum çok başarılı diziler ❣


Kaygısızlar Bizimkiler Yasemince çiçek taksi bu diziler türk dizi tarihinin en kaliteli yapımları şimdiki diziler de oyuncular da çöp
Doğrudur simdkilerde pek bi güzel oyunculuk goremedik
Bir zamanlar Sakarya fırat vardı şuanda da gönül dağı izliyorum başka da dizim yok :))
Gönül daği da bir efsane izlerken hem duygusallasiorum hmde komik yerleri de çok var 😂
Evet çok güzel Ben sonradan başladım şu an 94 bölümdeyim 🤣
Teşekkür ederim
Cevap
8Cevap
Kavak yelleri
Güzel değildi oo
muhteşem yüzyıl gerçek olmayan şiddeti silahı mertlik sayan kurgular hoşuma gitmiyor eee kiminin hoşuna kiminin zoruna gider
Hepsi de belli bir süre sonra bayiyor ama şu aralar keyifle izlediğim Kirli Sepeti var. Yabancı olarakta Seinfeld.
Türk dizileri göz zevkimi ve sinir sistemimi bozuyor. Dayanmıyorum
*a
Kırgın çiçekler ve Kurtlar Vadisi
Kurtlar vadisi unutulmazlardan
Öyle ya ikisinide her sene 2 kere bitiririm
Sana bir sır vereceğim dizisi
Evet güzeldi o da
Türk dizileri saçma üretemiyorler.. tamamı taklit.. pavyon dizisi de saman alevi gibi olacak
Kesinlikle Ezel.
Onu hiç izlemedim
Çok iyi bir diziydi.
Onu yazmayı unuttum dayı :o
Kırılgan çiçekler birde fatmagürün suçu ne
Kırgın çiçeklerde fena değildi
Bodrum masalini severdim
Güzeldi o da ama finali aklıma gelmiyor
Benim de. Son bir kac bolumunu izlemedim sanirim
yabani
kardeşlerim
Yabani çok iyi evet
Hiçbirini sevmiyorum izlemiyorum.
Neden
Tv izlemiyorum 🤷🏻♀️
Aski memnuyu tek geçerim :))))
Behzat Ç. ve 7 Numara.
Aşkı memnu
Off çok güzeldi oo efsooo
Leyla ile Mecnun
Kurtlar vadisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar