En ucuz reklamsız "Temel" plan hesaplar Kanada ve İngiltere'de tamamen ortadan kalkıyor. Belki yakında Türkiye'de de olur.


Ben zaten kullanmıyorum Netfilix.. korsan şekilde intenetten izlemek varken para vermek bana saçma geliyor ama tabi ki de kullanmayı sevenleri var.. zaten o kadar pahalı ki artık film keyfi bile zar zor
Ya zaten boyle seyler kullanmiyorum ama youtube reklami 15 saniye ve uzeri yapti yakin zamanda. Bir video acilirken o kadar beklemek, video sirasinda giren reklamlarin yaklasik 30 saniye falan olmasi cidden can sıkıcı. Internet artik galiba paran yoksa kullanma diyor, her sey para olmaya basladi. Yakinda 5 dk yaparlarsa şaşırmam.
Cevap
30Cevap
Belki silerim zaten inatbox var, ordan devam ederim izlemeye
Bende donuyor 😔
Sıkıntıları var ama hiç yoktan iyidir :/ reklam kapanmıyor bende de
Bakmıyorum bile her şeye üyemiz neredeyse, ben izlemesem evdekiler izliyor bağlanıp. Muhtemelen sonraki paket neyse ona geçer devam ederim.
Evet kullanırım ya ben.. gerçi ben vermiyorum parasını djdjdj

Almanya da pahali diye trden aliyorum valla onlari giberim.
Netflix üyeliğimi bitireli yıllar oldu. Artık evlerdeki tvler hep akıllı tv. Tv nin internet tarayıcısından film açıp izliyorum
Film dizi izlediğim yok zaten, kafama eserse açıyorum googleden herhangi bir siteden izliyorum
Biz kapattık. Homoseksüellik çok yaygın bir şekilde karşımıza çıkıyordu..
Git gide sınır koyuyor. Aklı olan hiç kullanmaz da görürler ebelerini
Zaten gerek de yok , bütün özelliklerini tek pakette sunsa yeter , kullanan kullanır.
Neden kaldırmak istiyorlar asıl sebep ne?
Netflix hiç kullanmadım, kullanmayı da düşünmüyorum.
Biz şu an ödeme yapmadığımız için hesap bekleme de ödeme yaparsak açılır yani kullanmıyoruz
Ücretşiz kullanıyoyum biy yakınımın heşabından kullanmaya devam edeyim
Ebesinin nâmı diyecem grrçi şaşırılacak bir şey görmüyorum artık
Ben ennnn pahalısını kullanıyorum zaten sorun yok💅🏻
Netflix zaten kullanmıyorum kaldırırsa kaldırsın bana ne :)
Film izleyecek vaktim yok bu nedenle böyle seylerle pek uğraşmıyorum.
Ederim asko.
Kaç para olduğunu bile bilmiyorum ki
Henüz kullanmadım, bundan sonra da kullanmam galiba.
Kullanmıyorum zaten. Dert değil o yüzden.
Ben bedava kullanıyorum Cola cipsi kodlarını giriyorum her aya bedavaya kapatıyorum jandnsnsndn
Nasıl la? Söyler misin bende yapayım
İzleyen düşünsün diyeceğim de keyfinden ödün vermeyen her türlü öder
En ucuzu hangisi. Bu ulkeden ulkeye degisiyor cunku.
Zaten kendime ait olanı kullanmıyorum. Otlanmaya devam
Kaçak siteden izlemek varken gerçekten oars verip izleyen var mj
Netflixe gerek yok ki orada olan hepsi internettede var
Bi netflix keyfimiz var zaten onuda alsınlar.
Dizipal kullanıyom
Hiç kullanmadım.
Ben zenginim, sıkıntı yok 😎😎
türkiyede kalkmaz o :)
En pahalısını kullandığımdan no p.
Netflıx kaldırıyorsa ortada gezmek lazım
Aylardır kullanmıyorum zaten
Kullanmıyorum zaten izleyecek fırsatım yok
umrumda olmaz iptal ederim
Yaşadığım ülkede Netflix kapalı
@seda188 Coğrafyan zayıftır, hangi ülkede olduğumu söylemeyeyim. Hem Suriye’deki olanaklar Türkiye’den daha fazla.)
@seda188 Nerede vasıfsızı varsa bizim ülkeye geliyor zaten. Bu arada mi eki ayrı yazılır, noodle yemekten derslerine önem veremiyorsun.
@seda188 Zoooort
@seda188 Karbonhidratı azalt
Aman zaten hemen nete düşüyor ne üyelik alacağım
Valla ben üyeliği iptal ettim artık izlemiyorum
Kullanıyorum devamda ederim gibi geliyor
Yuvan batsin netflix
Kullanmıyordum zaten.
Ne kadar artabilir ki, kullanırım ya.
Kaldırsın ya baya oldu bakmayali boşuna ödüyorum
etmeyeceğim, zaten kullanmıyorum
Netflix kullanmadım kullanmam da
Kaçak siteler var ordan otlanıyorum bn
Netflix de neymiş dizipal varken
hayır...
Zaten orta paket alıyodum
Ederim
Kullanmıyorum zaten.
Hayır olmaz
çok önce bıraktım kullanmayı
Ad blockerım ve 4k dizi sitelerim bana yeter 🥇
Hayır kullanmam
İptv den devam 😂
Hiç kullanmadım
evet
100 lira en1 ucuzu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?