Diziler & Filmler Partneriniz ile anime izler miydiniz? Kajoira Takip Et Xper 5 Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Anime seven hanım bulursam izlerim ama elbet Partneriniz ile anime izler miydiniz? Cevapla Partner Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 29,2b cevap paylaştı. Evet izlerim. 0 0 Yorumla
DümendenSportmen Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Bir sürü dizi varken anime ne ya 0 1 Yorumla Kajoira +1 yıl Yetişkin (seinen) animeler de var , genç (shounen) animeler deShounen tercih etmiyorum ben Yorumla
Mehmet314 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 51% +1 yıl Evet izlerdim animeleri severim ☺️ 0 25 Yorumla Kajoira +1 yıl Anime bir felsefedir ya Yorumla Mehmet314 +1 yıl Doğru Yorumla Kajoira +1 yıl Son zamanlarda yapılan animeler cacık ama olsun 2000lerdekiler harika Yorumla Kajoira +1 yıl Eskilerden devam ederim Yorumla Mehmet314 +1 yıl Berserk? Yorumla Kajoira +1 yıl Çizim berbat Yorumla Kajoira +1 yıl Bir türlü alışamadım Yorumla Kajoira +1 yıl Konu güzel olsa da çizim olmayınca izlenilmiyor Yorumla Kajoira +1 yıl JoJo Bizard da var Yorumla Mehmet314 +1 yıl Bende izlemedim ama güzel anime diyorlar aot bir yerde aşırı sıktı mesela beni. En sevdiğim anime ise owari no seraph Yorumla Kajoira +1 yıl Netflix çizimleri de o soluk tonla yapılmış olanları Yorumla Kajoira +1 yıl Blame Sidonia no kishi falan Izledim ama çizimler aşırı berbat Yorumla Mehmet314 +1 yıl Bende izlemiyorum çizimler kötü ise Yorumla Kajoira +1 yıl Bleach abi bleachFelsefesi o kadar güzel kiHer karakteri özgün, şarkıları özgün, dini yapısı farklı Yorumla Mehmet314 +1 yıl Duydum da bilmiyorum ya izlemedim xd Yorumla Kajoira +1 yıl Çok şey kaçırırsın izlemezsen Yorumla Kajoira +1 yıl Tavsiye ederim Muhtemelen anime dünyasında seveceğin en iyi anime bu olur Yorumla Kajoira +1 yıl Yeni mı başladın? Yorumla Kajoira +1 yıl Müsait olursan fog hill five elements izle 3 bölüm Yorumla Kajoira +1 yıl Çizimleri efsane Yorumla Kajoira +1 yıl 300 üstü anime bitti Yorumla Kajoira +1 yıl Su gibi içiyoruz Yorumla Mehmet314 +1 yıl Valla sorma 300 üstü olmasın zaten ya o kadar vaktim yok 😂 Yorumla Kajoira +1 yıl Manita yok , evlilik yok , amaç yok Atanamadim, sürünüyorum Yorumla Kajoira +1 yıl Is arıyoruz en azından ararken anime izleyelim Yorumla
karadutunlekesi Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Anime hiç izlemedim sararsa izlerim 0 0 Yorumla
-Rengarrr- Takip Et Xper 7 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Evett 0 1 Yorumla Kajoira +1 yıl Anime candır Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evet izlerim.
Bir sürü dizi varken anime ne ya
Yetişkin (seinen) animeler de var , genç (shounen) animeler de
Shounen tercih etmiyorum ben
Evet izlerdim animeleri severim ☺️
Anime bir felsefedir ya
Doğru
Son zamanlarda yapılan animeler cacık ama olsun 2000lerdekiler harika
Eskilerden devam ederim
Berserk?
Çizim berbat
Bir türlü alışamadım
Konu güzel olsa da çizim olmayınca izlenilmiyor
JoJo Bizard da var
Bende izlemedim ama güzel anime diyorlar aot bir yerde aşırı sıktı mesela beni. En sevdiğim anime ise owari no seraph
Netflix çizimleri de o soluk tonla yapılmış olanları
Blame Sidonia no kishi falan
Izledim ama çizimler aşırı berbat
Bende izlemiyorum çizimler kötü ise
Bleach abi bleach
Felsefesi o kadar güzel ki
Her karakteri özgün, şarkıları özgün, dini yapısı farklı
Duydum da bilmiyorum ya izlemedim xd
Çok şey kaçırırsın izlemezsen
Tavsiye ederim
Muhtemelen anime dünyasında seveceğin en iyi anime bu olur
Yeni mı başladın?
Müsait olursan fog hill five elements izle
3 bölüm
Çizimleri efsane
300 üstü anime bitti
Su gibi içiyoruz
Valla sorma 300 üstü olmasın zaten ya o kadar vaktim yok 😂
Manita yok , evlilik yok , amaç yok
Atanamadim, sürünüyorum
Is arıyoruz en azından ararken anime izleyelim
Anime hiç izlemedim sararsa izlerim
Hayır
Niye
Evett
Anime candır