Arkadaşlar daha önce hiç bitiğinde üzüldüğünüz bir film oldumu?

Mesela ben yüzüklerin efendisi serisi bitiğinde hep üzülüyorum belkide beni şu dünyada tek duygulandıran ve özlem duyduğum tek filmdir her bitiğinde keşke hiç bitmeseydi diyorum sizinde böyel şeyler yaşadığınız bir film var mı?
Arkadaşlar daha önce hiç bitiğinde üzüldüğünüz bir film oldumu?
Cevapla