Merhabaa 🌸
Şahika'm için tekrar tekrar izliyorum izlemelere doyamıyorum, fav karakterim.. 😂🔥

Merhabaa 🌸
Şahika'm için tekrar tekrar izliyorum izlemelere doyamıyorum, fav karakterim.. 😂🔥

Hayır dizi bitirdiğim çok nadirdir yarısında sıkılır kapatırım sonu uzun uzun uzayan şeyleri hiç sevmiyorum bir şey izliyorsan sonu çok uzak olmamalı bence ya. Örnek veriyorum 2 saat 45 dakika filmin süresi. Bunu bilmem lazım filmin sonunda ne olacaksa bunu görecegim saat belli olmalı bazen o kadar bile sabredemiyorum hatta. Dizilere hayır diyorum..
Sevdiğim sahneleri olur, açar izlerim ama baştan sona tekrar yapamam. Zaman kaybı. Ona ayıracağım zamanı yeni bir diziye ayırırım.
Bir kaç kişi daha böyle dedi yeni diziye başlama perileri gelmeye başladı şimdi bana 😂
Başla tarzına göre bir diziye. İzlediklerini izleme 😄
Evet öyle kaliteli diziler oluyor ki, insan izledikçe doyamıyor mesela kurtlar vadisi Behzat Ç bunun gibi Bir çok dizi
Çok teşekkür ederim
Cevap
30Cevap
Evet izliyorum. Yeni dizi arayıp güzel olur mu, sıkmadan izletir mi diye düşünmektense eski dizileri baştan izliyorum bazen.
Var. Pis Yedili.
İzlediğim diziyi tekrar izlemek bana keyif vermiyor.
Sonunu bildiğim bir diziyi tekrar izlemek bana zaman kaybı gibi geliyor.
yeni izlemeye başlayacağım şeyi beğenip beğenmeyeceğimi bilemem ama hali hazırda beğendiğim diziler varken onları izlerim
izlediğim diziler var
haftasonu game of thrones a başlayacağım tekrardan
Aradan zaman geçerse ve ben izlediğim bölümü unutursam ancak öyle izlerim.
Daha bugün öyle bir geçer zaman ki dizisine devam etmeye başladım aman aman aman 😂😂
Baştan başlamam ama rastgele birkaç bölüm açıp izlerim.
İki diziyi tekrar izledim.
Leyla İle Mecnun ve Ezel
Bu konuda ben bir tık nirvana olabilirim ya sevdiğim yabancı dizilerin içinden geçtim defalarca 😂
İzlenecek daha birçok kaliteli dizi varken aynı dizilere saramam tekrar.
üstünden baya bi zaman geçmesi ve çok sevmem lazım o zaman izlerim
dizi değilde bir belgesel serisini 2 kere izlemiiştim
Evet böyle bir sapıklığım var.
Hayır hayır hayır The Walking Dead'e yeniden başlayamam💀
Eğlenceli, her seferde güldüren bir diziyse neden olmasın
Black summer bin kere izledm ya
Etkisinde kalmış isem izlerim...
Pek izlediğim olmaz tekrar
Bazı bölümlerini unutmuşsam izlerim yoksa izlemem.
Bazan olurizlerim
Aradan uzun bir süre geçince belki
-dizi kültürüm pek yok, hayır.
Hayır dizi izlemem
Hayır normaldede dizilerle aram yok
Sevdiğim bi dizi ise izlerin
Yok başlamadıklarımı tekrar izliyorum
Sevmissem izleye bilirim
izlerim ama boş muhabbetleri atlayarak
Tekrar tekrar ve tekrar izlerim
Genis aile defalarcs
Hayır izlemem
Evet izledim.
Denk gelirse izlerim
Izlemem
Dizi izlemiyorum 😕
Evet izlediğim oluyor
Benmde izlediyim oldu
Evet
Kurtlar Vadisi
Sıkıcı geliyor
Evet
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?