Güncellemeler
+1 yıl
Ama çok güzelll
Ben çok severek izliyorum. Benim gibi izleyenler var mı acaba yoksa bir tek ben mi hiç kaçırmıyorum bu diziyi
Özge Yağız'ın oyunculuğu beni delirtiyor açıkçası. Fazla donuk, mimiklerini kullanamayan bir oyuncu. Bu yüzden oynadığı projeleri de izleyemiyorum.
Cevap
5Cevap
Hayır izlemiyorum
3 saatlik televizyon dizilerini mideniz nasıl alıyor lan
Evetttt yaman çok yakışıklı geliyor bana bu arada.
Başta biraz baktım sonra izlemedim.
Bir tek sen izliyosun
Ama çok güzell
Napim 😎
Hayır
hayir
Hayır
Izlemedim hic
Sacma geliyor
Konusunu dahi bilmiyorum
Hayır hiç izlemedim.
Yaman çok yakışıklı
Dizi izlemiyorum maç izliyorum daha realist çünkü
Ayarlı onlar da
Ayarlı derken?
Şikeli
Olsun yinede seviyorum
Şimdiki diziler sarmıyor o yüzden izlemiyorum
Şu an izliyorum 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?