How I Met Your Mother'ın introsunu asla atlamam ben meselâ.


Evet loki dizisi var tabi ki de
The walking dead. Cunku introsunda mesajlar vardı ve gerilimliydi
Prison Break introsunu seven ben😂
Cevap
12Cevap
Kurtlar vadisi
Şeytan ayrıntıda gizlidir 😃
Game Of Thrones, Breaking Bad, Solar Opposites, Rick and Morty. 😂
Tek intro olsa dizinin büyük bir bölümünu dahi atlıyorum))
Johhny Sins Villa, hiç intro atlamadım
Ben genelde hepsini atlarım
Kurtlar vadisi, game of thrones
Ben atlarım ya sıkılıyorum ahs
Atlarım ben..
La case de papel ve Prison Break
Yahşi cazibe 😄
Atlamadığım dizi yok ne yazık ki
Barnymiydi O
Uuuu Idolüm Ya Adam mk M. m. Hastasi
Bayılıyorum bu diziye
Yok sanırım
Kurtlar Vadisi.
Yok atlarım
Kurtlar Vadisi
Arka sokaklar
Dark vardı yaa
suits, succession
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?