Pedro Pascal çok yoğun olduğu için Last of Us dizisinin ikinci sezonu çekilemiyormuş. Şayet oyundaki gibi olacaksa daha ilk bölümden ölmesi gerek. Kendisi yaşamaya pek meraklı 😂
Senaryoda öleceğinizi bilseniz sete gelir misiniz?
Ben aldığım paraya ve işime bakarım. Ölecek olsam da, yaşayacak olsam da bu neyi değiştirir? Gerçekte öldürmüyorlar ya beni. Gider sahneyi çektiririm. Sonra da paramı alır keyfini çıkartırım.