Küçüklüğümden beri Hep hikayeler yazarım doğaçlamam da güzeldir Sizce denesem mi?
İnternette gördüm reklamını Instagram
Küçüklüğümden beri Hep hikayeler yazarım doğaçlamam da güzeldir Sizce denesem mi?
İnternette gördüm reklamını Instagram
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben yaşımı geçirdiğim için deniyorum ama okulunu oku derim radyo tv sinema
Kursuna mi gittiniz yeni mi gittiniz
Kurslardan ziyade senin kalemine bakar teknik kitapları var senaryo örnekleri satın alarak bakabilirsin
Sen gittin mi deniyorum diye neye dedin
Ben kursa gitmedim okulunu okumak için geciktim
Gene anlaşamadık deniyorum diye neye dedin ben onu sormuştum 😬😬
Kendim yazmayı deniyorum
Olunamaz. Wachowski kardeşler senaryo kursuna mı gitmiş?
Benim hikayelerim güzeldir hep yüksek not alırdım
Napim senin yetersiz hocalarının verdiği notu? Bana iş göster iş
Yapımcı misin yoksa 😅
Yağmurdereli diyim sen anla :D
AA İyimis nesi oluyorsun 😅
Esprik yaptım :D
Bende anladım zaten neyin olur diye sordum neden dağıttım konuyuu 😅😅
Uzatmak istemedim ondan :D
Hegg anladım 😛😛
Umarım olurum
Umarım balım.
Konservatuvara gir
Yok ek meslek olarak düşünüyorum bunu ben belki yapamamm falan