Herkes Atatürk ve The Marvels hakkında konuşuyor, Testere veya Freddy'e giden var mı, güzel miydi acaba?

4DX akar gibi geliyor

Herkes Atatürk ve The Marvels hakkında konuşuyor, Testere veya Freddy'e giden var mı, güzel miydi acaba?
Cevapla