Güncellemeler
+1 yıl
Film
Açıkçası Ben bu filmin tanıtımını FOX TV'de izledim daha doğrusu film diye izliyordum ama film değil mi saçma sapan bir şey yapmışlar o yüzden çok da kaliteli bir içerik olduğunu düşünmüyorum zaten birkaç ay sonra interneti düşer ya da birkaç sene sonra televizyonlarda yayınlanmaya başlar hiç para harcamaya gerek yok...
Cevap
9Cevap
Evet gidilir Atamın filmine fakat ben henüz izleyemedim daha.. 🇹🇷🇹🇷
şu an öyle bir şansım yok. Yoksa muhakkak giderim.
Ben 40.000 nüfuslu bir yerde yaşıyorum çok istedim son akşam yemeği filmine ama sinemamız zayıf
Başını kaçırdım
gidemedim daha
gitmedim
Daha gitmedim.
Canim atam❤❤❤
Gidemedim 🙁
Gitmicem
Salı günü gideceğim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?