Özellikle Yüzüklerin Efendisi repliklerini ve Harry Potter repliklerini çok severim.
"Her zaman umut vardır." Aragorn
"Her zaman umut vardır." Aragorn
Hayat Şarkısı diye bir dizi vardı. Oradaki küçücük bir kız sevdiği çocuğun ablasıyla evlendirilmek istendiğini duyunca "onunla ben evlenecem" diyerek ortalığın tozunu dumanını attırıyordu. Onun o yaştaki koca budalalığı beni güldürüyordu. Sevdiğim bir repliktir o yüzden.
Sabah sabah ne bu enerji hemşire.
Arada geliyor enerji :))
Günaydın o zaman. :)
Günaydın 😊
Sevdiklerimden 3 tane attım.
Cevap
1Cevap
Avcıyı yakalamak istiyorsan önce avdan başlarsın.
Blade 2.
Yeni filmi çıkacakmış galiba Blade'in.
Evet çıkacak merakla bekliyorumda eski tadı verir mi pek zannetmiyorum. Wesley snipes bu rolle adeta özdeşleşmişti.
O çıkmış galiba.
Hepiniz deli misiniz? (McMurphy)
Vay Guguk Kuşu. Müthiş filmdi cidden.
Dedi kuzgun hiçbir zaman
Edgar Allan Poe. Severiz :)
Çay diyorum çay çay çay
beğeni için teşekkürler takip etseniz dm den de yazabilirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?