Ben en çok zeki Müren'in hindistan cevizi filmindeki "naşıneyşın" repliğini seviyorum.😂😂😂
Videosu vardı ama atılmıyor
Videosu vardı ama atılmıyor
Benim en sevdiğim film replikleri bunlar "Neden bu kadar ciddisiniz?" (The Dark Knight)
"Bir gün deli olarak doğarsın ya, sonra seçersin: ya deli kalırsın, ya da biraz daha delirirsin." (The Killing Joke)
"Hayat komik bir şakaydı, ama benim için sonu kötü bitiyor." (Batman: Arkham Knight)
"Gözlerin bana bakar, ama sen beni göremezsin. Kim olduğumu anlamazsın. Ben sadece bir rüyayım." (Batman: Arkham City)
"Aptallıkla savaşamazsın. Aptallık her zaman kazanır, çünkü aptal insana ihtiyaç duyar, akıllı insana değil." (Batman: Mask of the Phantasm)
Cevap
1Cevap
Kolonya yok ama gülsuyu sana daha iyi gelir-Hababam Sınıfı
Bir de sezercik var "Bir gün o şekerlerden ben de yiycem"😂 (Önünde duruyor yesene)
ikinize ikimiz bayram etsin ppmiz. Şşşt sarııı.. titrettin beni...
"Tutmayın küçük enişteyi, salıverin gitsin."
"Beni hiç bir ateş yakamaz, çünkü ben ateşin ta kendisiyim."
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?