IMDb puanı yüksek ya da düşük olduğu için o puanı hak etmediğini düşündüğünüz bir dizi var mı?

IMDb puanı yüksek ya da düşük olduğu için o puanı hak etmediğini düşündüğünüz bir dizi var mı?

IMDb puanını hak etmediğini düşündüğüm filmler var tabi ki de.. bazılarını çok abartı buluyorum ben mesela bence game of thrones o kadar puanı hak etmiyor.
Loki dizisinde karakter ile çelişen çok şey vardı sevmemiştim ben resmen karaktere hakeretti 8 puanı hak etmiyor kesinlikle (ilk sezondan bahsediyorum ikinci sezondan değil)
İkinci sezonu izlemedim çünkü
Triangle, Fractured özellikle bu ikisi kesinliklee daha yüksek bir imdb puanını hak ediyor
Cevap
2Cevap
House of Cards. Kaç kez şans verdim ama ilerlemedi bir türlü. Çokta matah bir dizi değil ama puanı yüksek.
Yüzüklerin efendisi güç yüzükleri 🤮🤮🤮🤮o puanı nasıl oldu ya bide evet bencede lost 1. Sezon 1. Bölümden öteye gitmedim
Bilemedim çok dikkat etmemişim
Parazit filmi
riverdale
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?