
Filmde beni etkilen söz şu oldu
Yaşlı Adam :adamın 2 ineğini tedavi ettim, geldi benim köpeğimi vurdu dedi.
Genç adam :Niye vurdu?
Yaşlı adam :İnsan olduğu için
🌺🌺🌺🌺🌺
insanların karakteri üzerine gizli mesajlar veriyor, sadece çok uzun.

Filmde beni etkilen söz şu oldu
Yaşlı Adam :adamın 2 ineğini tedavi ettim, geldi benim köpeğimi vurdu dedi.
Genç adam :Niye vurdu?
Yaşlı adam :İnsan olduğu için
🌺🌺🌺🌺🌺
insanların karakteri üzerine gizli mesajlar veriyor, sadece çok uzun.
Nuri Bilge Ceylan'ın filmlerini çok sıkıcı ve boğucu buluyorum Üç Maymun isimli filmini izledim Bir daha da herhangi bir filmini izleyeceğimi zannetmiyorum. Çağan Irmak'ın filmleri bana çok daha güzel çok daha Hayat kokan şeyler geliyor, filmlerinde bolca acı var ama bir o kadar da neşe var. Nuri Bilg Ceylan'ın filmleri ise tepeden tırnağa kasvet tepeden tırnak karanlık tepeden tırnağa boğucu Hiç tarzım değil...
Semih Kaplanoğlu filmleri tavsiye ederim mesela çok daha güzel çok daha değerli
Merve Dizdar sadece piyon...
Sadece kukla..
Dediğim gibi Nuri Bilge Ceylan'ın hiçbir filmini izlemeyi düşünmüyorum bu vakitten sonra insanı boğuyor tepeden tırnağa kasvet ve karanlık... Ruhundaki karanlığı döküyor sanki, perdeye...
Teşekkürler Jesi
Semih Kaplanoglu sever misjn
Mlsf izleyemedim. Bir ara niyetlenmiştim de bulamamıştım yanlış hatırlamıyorsam.
Evet iyilik yapmak çok hassas bir konudur. Kime, nasıl, ne şekilde iyilik yapacağını iyi düşünmek gerekir.
Boşuna dememişler " hiç bir iyilik cezasız kalmaz" diye.
Cevap
7Cevap
İzlemedim maalesef ama güzel filmlerdir
Filmi izlemedim ama mutlaka izlemeyi düşünüyorum. Bana biraz sıkıcı geliyor filmleri. Fakat ödül almış bir filmi de izlememek haksızlık olur.
sırf ödül aldı diye meşhur oldu şimdi önceden bilen yoktu
Sanat filmleri profesyonel açıdan kusursuz olsa da seyir zevki düşük. Ben ödül jürisi değilim. Keyif almadığım filmi izlemem.
Pek aramız iyi değil. Fransızlar niye bunu çok seviyor anlamıyorum.
İyi olduğunu tahmin ediyorum yabancılar tiriviri filme ödül vermez
Yönetmen değil konusuna bakarım. Senaryo benim için daha önemli. Bu filmi izlemedim.
İzlemedim ama diyalog güzelmiş 👍
Izlycem ya mutlaka
Sevmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar