Koca salonda tek başınayım 😃 bir işsiz ben miyim? Yoksa film çok mu kötü? 😂


Sinemaya yanlız da giderim, boş saatleri de seçerim, salon ne kadar az o kadar zevkli seyir. Sen resmen salonu kapattın bunun zevkini çıkar yayıla yayıla izle işte 😀
Ahahah aynen öyle yaptım çok keyifliydi
Yaaa bu durumu ilk kez yaşadığımda nasıl korkmuştum, Salon kocaman ve sadece ben varım, karanlık her yer, ürpermiştim bayağı lakin şimdi tek başıma karanlık, devasa sinema salonunda film izlesem tek başıma korkmam.
Harika değil mi yaa alıştıktan sonra 😃
Sessiz, tenha, devasa bir yerde yalnız kalmak harika alıyor alıştıktan sonra :D
Kesinlikle 👍😃
bir kere son çıkan siccin filminde kız kardeşimi zorla ikna etmiştim benle filmine gelmesi için ve koca salonda ikimizden kardeşim korkudan geberecekti 😁
koca salonda ikimizdik olcak
Var gene o tarz bir film vizyonda 😃
ne peki 😀
Melanet 😃
alper mestçi yapımı olmayan Türk korkular iyi olmuyo ya 😀
İzledik koca salon bir o bi ben Ankara 'nın göbeğinde oturup film izledik hayatımda yaptığım en saçma işti herhalde beklentisi neydi bilmiyorum ama mutsuz ayrıldık 😂😂
Ahahaha 😂😂
En azından ben koca salonu kendime ayırdım sadece kendimi mutlu etmek icin 😂
Hayır hafta için diye sanırım öyleydi filmi de o seçmişti filmde berbattı uykum falan geldi napıyoruz biz burada demedim değil :))
Sesli deseydin salondan daha erken cıkardınız emin ol😂😂
Kabalık edemem o kadar da değil abartma sende
Ben öyle bir anda uyudum 😂 yol boyunca da kavga ettim sececeğin filme diye 😂😂
Senle sinemaya gidilmez bunu öğrenmiş olduk :))
Bak tek gittim eğlendim😂😂
Sen hep tek git akıllım taam mı :)
Biliyorum biliyorum benim bana faydam var😂 tamam süper kahraman öyle yaparım👍😂
Süper kahraman deme seni gebertirim aklıma o cin çarpmış adam geliyor 😁
O senin icindeki büyücü😂
Bana bak unut unut o adamı bitti gitti uçar gelirim o adamdan daha pis çarparım seni :))
Aaaa icinde tam o büyücüden var cirkefleşen 😂😂
Kaşınıyorsun bak :))
Süper kahramanlar kızmaz ki😃
Damardan da giriyor bak bak çok fenasın sen
Ahaha 😂 işe yarıyor mu yarıyor gerisini boş ver 😂
Manyak şey :))
Efendim buyrun benim 🥳
Keyfin yerinde bakıyorum da ya da benle konuşurken mi bulaşıyor bu delilik sana bilemedim :))
İcimdekileri bastırma şekli diyelim biz buna
Biliyorum ama artık atlat sende yani çok uzamasına izin verme sahte mutluluklar ya da yapar gülüş maskesine gerek yok biliyosun yolu
Tam düzeliyoruz başka yerden patlak veriyor efulimi böyle delirtemedik birde böyle deniyelim diyorlar olur diyorum başka bir şey cıkıyor😂
Ben diyim bilemedin ki böyle negatif şeyler ruhumu daraltıyor benim Allâh kolaylık versin
Amin süper kahraman göbekli büyücü😂😂ahahahah terlik geliyor bu sefer galiba
Yok yok elleşmiyom sana gari
Ahaha cabuk pes ettin 😂
Yok sana özel bi konfor alanı sundum bu durumu atlana kadar sonra ağzına çarpa bilirim
Ahahaha nihahahah 😈😂
Teşekkür ederim 🙏 az kaldı az toparlıcam
Cevap
20Cevap
Cehennem melekleri serisi kadrosu çok iyi bir film serisidir. Muhtemelen saatten kaynaklıdır. Yalnız izlemek ne kadar keyif verir bilemedim ama
Yalnız izlemekte sıkıntı yok bence
Tercih meselesi iyi seyirler dilerim
Teşekkürler
Rica ederim
Uzun zaman oldu tek gittim genelde evet izlerim. iyi seyirler dilerim
Teşekkürler ❤️
Bugüne kadar tek gitmedim ama izlerim sanırım, 😃 sana iyi seyirler✌🏻
Koca salonu kendime ayırttım 😃 thenk yuu 😇
😅
😃You're welcome
Bazen güzel olur. Özellikle duygusal filmlere tek giderim ve sinemadan kalkmak üzereyken giderim ki hem salon boş olsun, beni rahatsız eden olmasın hem de daha rahat duygularımı dökebileyim.
Böyle filmlere genelde sevgili olan çiftler gelir, en arka koltuktan yer alır ve yiyişir ahahahs
Filmin ne olduğu önemli değil, önemli olan salonum boş olması 😂
Tek gitmedigim için oğlumla beraber izlemiş oluruz.
Ben olsam önce kendimi, sonra hayatı sorgularım.. 😄
Aynısını yaptım ama filmi yinede izledim😂😂
Bilete verdiğin parayı sorgulamışsın.. 😄
Yooo bir bilet parasına salonu kapattım😎 (fakir tesellisi 😂)
Zaman uymamıştır izlemek isteyenlere ya da bilet fiyatları 😊
Şimdiye kadar gitmedim ama ben genelde kahve içmek için yalnız çıkarım
Yalnız giç gitmedim en son oğlumla gitmiştim bergenin filmine...😄
Metroport sineması genelde boş zaten sevgililer gidiyor yiyişmeye
daha ne tek müşteri senmissin filim kötü olduğunu bilenler gelmemiş 😁😃😂
hahah süpermiş cesaret etsemm bende yapıcam ama çekiniyorum tek gitmeye
Sinemayı kapattım diyorsun.
Hemde tek bilet fiyatına😃
ağamsın :)
Yok la abi tırsarım 😅
İzlerdim
Bence keyfini çıkarın jhjk
Yok ya izleyemem 😅
Sevdiğim ile izlemek isterdim
Pandemiden önce çok giderdim bayadir gitmedim
Çok iyi olurdu bu arada
Kadro zayıflamış belki ondan dolayı teksindir 😄
Ama yinede güzeldi 😃
Öneriyorsan gidip izliycem bende 😄
Zaman su gibi akıp gecti tavsiye ederim 👍
O zaman kesinlikle gidicem 👍
Bayıla bayıla izlerim hemde 🍕
saati ve günü yanlış seçmişsindir de ondan
Aslında güzel olur
Hayır korkarım ya😂
İzlemem korkarım
İzlemişliğim var
Izlemistm berbattı
Tek başına canın sıkılmadı mi.
Oha çok iyi olay
Severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?