Sizlerde gitmeyi düşünüyor musunuz, kimler benim gibi heyecanlı, ben ilk filmleri sinemada izleyememistim çok heyecanlıyım, baya nostalji olacak benim için 🥲


Ben izlemem zaten izlemiştim tekrar izlemeye gerek yok
Sinemada mı izledin
Evde bilgisayarda
Sinema gibi olmaz
Aynen
Tüm seriyi 4 ten fazla izlemisimdir kitaplarında okudum herşeyiyle çok güzel bir yapım gidilir bence
Cevap
6Cevap
Bu filminde cidden etinden sutunden faydalandilar.
Her sahnesini nerdeyse ezberledim artık izlemenin tadi çıkmaz
Ben 2003 te ilk izlemistim sonrasında çıkanı hemen izledim ve bazende seri halinde izledim
Sinemada izlediğimde oldu evde izlediğimde hepsinin CD leri vardı bende
Ne gerek var para vermeye bilgisayarda var zaten
Ben izlerm ya ateş kadehi olursa
Giderim ben harry potterı cok seviyorum
Üf gidip en arka koltuğa oturmamız yok mu senle
Film izlicez napcaz :(
Melez Prens vizyona girdiğinde gideceğim.
Eski tadında olmaz
İzlemiyorum ben
bidaa izlemem
İzlemem ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?