Güncellemeler
+1 yıl
Extended Versiyonu şu şekilde:Yüzük Kardeşliği: 3 saat 48 dakikaİki Kule: 3 saat 55 dakikaKralın Dönüşü: 4 saat 23 dakika
Güncellemeler
+1 yıl
Yeni Bir Güncelleme:
Filmler için bilet fiyatları şu şekilde ayarlanmış.
2 D (boyutlu) 50 TL
Imax 100 TL
Filmler için bilet fiyatları şu şekilde ayarlanmış.
2 D (boyutlu) 50 TL
Imax 100 TL
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
2.5 3 saat yav birde kesmeseler napcaz 3.5 saat evde izlemesi iyi de sinemada çekilmez o kadar saat
Süreleri de yazdım şimdi, cidden aşırı uzun.
oha fnkdsfs 4.5 saat ne piknik tüpüyle gidelim
En iyisi sinemada yatıp kalkmak.
Ben bu filmi hiç baştan sona izleyemedim.. bazı filmler böyle bende…😅
:) olur öyle
Ezberimde, sanmıyorum izleyeceğim
Ayrıca Prime de var 😆
Evet prime ve bir çok yerde var ama Extended versiyonu olarak yok
Ufak tefek şeylere takılmamak lazım 🤭
O ufak tefek dediğin çok ufak değil ama 😊
Bende Blu-ray olarak serisi var 🤓
Ufak detaylar diyorsam cidden ufak 🤓
Ooo peki, öyle diyorsan.🤗
Şu an emin konuşamam :D sinemaya gitmeyi sevmiyorum çok
Sinema da izlerim büyük ihtimal öncekilere gitmiştim
okadar saat oturamam orada. birde extended versiyonuki insan uyur.. oldum olası pek sevemedim zaten Lor u
hiç izlemedim bu seriyi
İlk kez izleyecekler için iyi bir fırsat
9 yaşımdan beri elli kere izledim yeter artık :D
51 olsun 😊
Senin 30 yaşında olman gerekmiyor mu 🤔
@Matmazel58 Hayır? :/
Hı tamam bi kaç sene geç izliyenlerdensin ozaman 😅 Bende cıktı cıkalı izledin diye tahmin ettim
İzlemeyi düşünmüyorum. Bu seriyi sevemedim.
Hayır izlemeyecegim hoşuma gitmedi.
Nostalji yapalım.
Evet izleyeceğim bütün serileri izlemiştim
Hayır
Giderim muhtemelen
Bilet kaç para 💸
100'den aşağı değildir
O zaman gariban işi TV de bekleyeceğim 😆
Çoğunluk için durum böyle maalesef.
İzlenecekk