Hiçbir diziyi filmi izlememe rağmen hepsini izlemiş gibi hissediyorum ama keşke izledikten sonra yorum yapsaydım?

Ama izlemediğim için de mutluyum zaman kaybım olmadı çünkü doğru filmi diziyi bulmak çok zor. Çok mu şey kaybettim bilmiyorum ama benim için bi şeyler ifade etmiyor diziler filmler. Yani görüp aynı aşkı mı yaşamak isticem ya da cinayet mı çözcem çok saçma geliyor bana diziler ve filmler. tabiki çok şey izldim ama bi okadar da izlemedim eminim ki izlemedikleriöin başına geçsem hemen çıkıp kapatıcam zaten. Düzgün bişi yok ki yok yok. Sevdiğim biri olsa onun sevdiği şeyleri izlesem o da yok ki yok.

Hiçbir diziyi filmi izlememe rağmen hepsini izlemiş gibi hissediyorum ama keşke izledikten sonra yorum yapsaydım?
Cevapla