Düşüncelerinizi alayım ✨
Onunla beraber izleyebilmek için...
Onunla beraber izleyebilmek için...
Bence izlediğin seyi tekrar izleyebilirsin o izlediğinden tat aldıysan bidaha bence alabilirsin harry potter serisini belki aşa yukarı 30kere izledim hala da cok tat alarak izliyorum
Bu sorunun net bir cevabı yoktur. Herkesin kendi tercihleri vardır.
Kült romanları okumak gibi kült filmleri izlemek de hayata bakış açımızı şekillendirecek davranışlardan biri olabilir. Bu, ilişkimizin başlangıcından itibaren ilişkimiz için fırsat yaratabilir.
Ayrıca, her insanın kendi kişisel tercihleri olacaktır. Bir kişinin kült filmleri izlemek için hayat arkadaşını beklemesi, onun hayat arkadaşının da bunu beklemiş olacağı anlamına gelmez. Yani hayat arkadaşınızı bulduğunuzda bu filmleri çoktan izlemiş olabilir.
Ayrıca, hayat arkadaşınızın olması tüm zevklerinizin uyuşacağı anlamına da gelmez. Yani siz bu filmleri izlemeyi severken sizin hayat arkadaşınız film izlemeyi sevmeyebilir.
Kült filmleri hayat arkadaşını tanımadan önce izlemek veya izlememek kişisel bir tercihtir. Bu kararı verirken, ilişkinizin hedeflerini ve beklentilerinizi göz önünde bulundurmanızda fayda var.
Cevap
10Cevap
Onu beklersem mezara girerim ben..
Ben de izleme taraftarıyım 🙂
Bence de :)
Hayır bence izlenmeli nitekim hayat yapmak istediklerimizi biri ile yapmak için yeteri kadar uzun değil ne yazık ki ben izleme taraftarıyım şahsen. 🤭
Bence her film zamanında ve mümkünse sinemada izlenmeli 💃
Kişiden kişiye göre değişeceğini düşünüyorum ama ben izlerdim 😊
Ben TRT dizilerini izliyorum genelde.
Öyle öpüşmesi sevişmeli dizileri aile ile birlikte izleyemiyorsun.
Çok hayalperest ve romantik yaklaşım.
Sende ilk evlendiğinde sexe doyana kadar yataktan çıkmayacaksınız. Sonra sonra normal hayata dönünce belki...
O zaman...
🤣🤣🤣🤣🤣
Vals herkese uymaz. Hem kadınlar o çorap, topuklu ve yırtmaç üçlüsünü denemiyorlar.
bütün kült filmler güzel değil ya kült filmi sevgilinle izledikten sonra vasat çıkarsa?
Yalnız izlemeyi severim
ziraat muh kız ben taner mesaj atamıyorum sana neden
@sadesik @sadesik
Xperim az efendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?