
İlyas'ı seçmeliydi, çünkü sevgi aşktır.
Çemşit'i seçmekle doğru yaptı, çünkü sevgi emektir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Aslında doğru ve zor olanı yaptı, birçoğunun yapamayacağını. kendine iyi mi yaptı kötü mü yaptı orasını tam olarak bilemem. Yani demek istediğim bir başkasına aşıkken diğeriyle, kendini sevenle yaşaması ona ne kadar süre ağır gelirse kendine o derece kötülük yapmış olur. Yinede bu kaçınılmaz bir durum her türlü üzülecekti, sanırım burada en kötülük yapılanı cemşit oluyor her ne kadar sevdiğiyle yaşasada onun bir başkasını özlüyor olduğunu bilmek de ona bir ömür acı verebilir
Aşkı seçmek istem de elim varmadı.
Cevap
5Cevap
Hiç izlemedim ben
Çemşit'i seçmekle doğru yaptı, çünkü sevgi emektir. Biraz belli bir zaman sonra kıymetini bilmedi İlyas
Dogru olani yapti, seni aldatan birdaha aldatir cunku
Dogru adamı sectı zatn
Doğru seçim yaptı bir ömür mutlu olur artık
İkisine de vererek ayıp etti..
Cemşiti seçmekle iyi yaptı
Asya doğru olanı yaptı...
Hicbirini
Doğru olanı seçti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar