Türkler niye dizi çekmeyi bilmiyor?

Eskiden çok güzel diziler de oldu ama şimdi çok kötü takip bile etmiyorum. Hiç orijinal içerik yok, saçma sapan on saat müzik bakışma ağır çekim sahneler anlamsız senaryolar kötü oyunculuklar vs. Bu işin okulunu okumuş insanlar böyle yapıyor bir de yoldan rastgele birini seçsen daha güzel dizi çeker
Türkler niye dizi çekmeyi bilmiyor?
Cevapla