Etrafta o kadar kız varken oğlan gider fakir ama tribal kıza aşık olur. ve olanlar olur.
Türkler neden dizi yapmasını bilmiyor?
Etrafta o kadar kız varken oğlan gider fakir ama tribal kıza aşık olur. ve olanlar olur.
Hep aynı konu
Aynı hikaye
Aynı senaryo
knk dizi yapılır da bizim ülkede bu senaryolar harbi seviliyor ben murat soneri severek izliyorum adam aslında değiştirecek yapılacak senaryoları da ülkede izleyici kitle izin vermiyor
Keşke RTÜK murat Soner olsa
keşke knk
Murat Soner Duy beni dizi eleştirisini izledim gülmekten yıkıldım
Cevap
6Cevap
Buna katılıyorum. Mafya ve entrika dizileri. Çarpık ilişkiler vs vs. Hep aynı konu.
Offf o kadar haklısın ki. Hep aynı konu sadece biraz değiştiriyorlar ve oyuncular farklı
Her dizide zengin erkek fakir kız bıktık ulan
Zengin çocuğun Babasının genelde holdingi olur 🤝🤲
Bshsjsjsjsjd star tv dizileri olur gibi
Sonra şımarık bebe holding in başına geçer 🙋
Annesi fakir kızı istemez ailemize uygun değil diye
Babada ya fakirlikten geldiği için sorun etmez destek çıkar ya da paragöz olduğunu düşünür
Fakir kızı genelde zengin bebenin ailesi istemez itiraz eder ve fakir bir okadar da gururlu kız adam dan ayrılır ve ne hikmetse tekrar bir araya gelip evlenirler 🤠
Sjjdjskdldşsldld
Fakir kezban ve bir o kadar da gururlu melek kızımız zengin şımarık hiç bir işe yaramayan bebeyi adam eder 🫂
Gerçeklerle yüzleşmemiz lazım halkımız canım çünkü bilim kurgu çekilse tutmaz ki alıcısı yok
gelsin hayat bildiği gibi dizisi güzel ilerliyor. bakalım nasıl devam edecek.
Kurtlar vadisi dunyanin en iyilerinden
Oda saçma
neden mi
sokağa çık yürü anlarsın!
Türkiye küçük biryer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?