Arnold Schwarzenegger'in predator-av filmi hakkında ne düşünüyorsunuz? Filmi izlediniz mi?

Iyi bir film
Kötü bir film
Izlemedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Arnold Schwarzenegger'in predator-av filmi hakkında ne düşünüyorsunuz? Filmi izlediniz mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Zamanına göre çok iyi ve çok yaratıcı bir film, ayrıca Predator serisinin ilk filmidir. Yaratığın centilmen bir avcı olması gerçekten çok yaratıcı.
Çok fazla detay vermiyorum, izlemeyenler vardır ama bilim kurgu sevenler zaten mutlaka izlemişlerdir diye düşünüyorum.
Zamanına göre demişsiniz de bu film gibi kaç film var ki? Günümüzdeki filmler zaten çogusu rezalet.
Predator serisi var. Bu filmden sonra Predator 2 çekildi. Daha sonra Predators çekildi. 2018 de yeni bir pradator çekildi sonra da 2022 de Pradator - Prey çekilde, Prey daha eski zamanlarda pradator ile insan etkileşimini anlatıyor. Hepsi iyi filmlerdi.
Ayrıca Alien vs Pradator serileri var. Alien il Pradator ırkının geçmişisini ve insan üzerinde ki etkisini falan anlatıyor.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!