Öncelikle ada çok güzel kız maşallah
İlk kez izledim bu filmi az önce başta önyargılıydım sacma sapan sahneler var diye ama yinede iyiydi sona doğru
Ha azcik ağladım ama çok çok iyiydi diyemem ama keşke mutlu bitseydi ve keşke 2 si olsaydı
İlk kez izledim bu filmi az önce başta önyargılıydım sacma sapan sahneler var diye ama yinede iyiydi sona doğru
Ha azcik ağladım ama çok çok iyiydi diyemem ama keşke mutlu bitseydi ve keşke 2 si olsaydı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Issız Adam çoğu kişi için böyle “önyargılı başlayıp, sonunda gözleri dolu biten” filmlerden bence de. 😊 Ada karakteri gerçekten çok sempatik, o doğal hâli filmi taşıyor resmen.
Ben de ilk izlediğimde sonuna baya bozulmuştum, “onca şey yaşandı, bu mu yani?” diye. Ama galiba filmin olayı da o gerçekçilik hissi; herkesin aşkı mutlu bitmiyor. Yine de itiraf: Ben de gizliden gizliye mutlu sonlu bir 2. film isterdim. 😄💔
Peki sence ada gerçekten evlendi mi çünkü arkadasindan fotoyu göstermek için onay alır gibi bir hali vardı ve oğlanla konsurkende yani iç ses olarak diyordu ki kollarımda başkası olsada gibi hani sen varsın diye bir iç ses geçiyor ikiside çelişiyor hangisi gerçek sence
Bence gerçekten evlenmişti ama duygusal olarak hiç bitirememişti onu 😢💔
Off çok kötü 🥲