Issız Adam filmi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Öncelikle ada çok güzel kız maşallah
İlk kez izledim bu filmi az önce başta önyargılıydım sacma sapan sahneler var diye ama yinede iyiydi sona doğru
Ha azcik ağladım ama çok çok iyiydi diyemem ama keşke mutlu bitseydi ve keşke 2 si olsaydı
Issız Adam filmi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla