
UYUYAMIYORUM...
Evet korku filmi izledim, uyku gözümden akıyor adeta ama uyumaya korkuyorum. Öneriniz nedir?

UYUYAMIYORUM...
Evet korku filmi izledim, uyku gözümden akıyor adeta ama uyumaya korkuyorum. Öneriniz nedir?
bu filmlerden birini mi izledin?
En Sevdiğim 10 Korku Filmi
6.1 Korku Kapanı 2003 +18 Korku/Slasher
7.1 Nefesini Tut 2016 Korku/Gerilim
6.8 Otopsi 2016 +18 Korku/Gerilim
6.2 Teksas Katliamı 2003 +18 Korku/Slasher
7.0 Dehşet Kapanı 2011 Korku/Komedi
6.2 39. Dosya 2009 Korku/Gerilim
5.6 Lanetli Tepe 1999 Korku/Doğaüstü
6.2 Kabus Gecesi 2001 Korku/Gerilim
5.7 Balta 2006 +18 Korku/Komedi
7.1 Yeraltı Canavarı 1990 Korku/Bilim Kurgu
Hayır.
Ama daha önce nefesini tut izledim. Çok korkmadım.
bu akşam Otopsi 2016 izle sabaha kadar uyuyamazsın :)
Yok bir daha korku izlemeyi düşünmüyorum.
30 yaşında olmandan utanmıyor musun?
Hayır neden utanayım😅😅😅
Telefonu elinden yavaşça bırak.
Kalk, ışığı aç. Odada kimsenin olmadığından ve kapının kapalı olduğundan emin ol.
Sonra ışığı kapatıp yatağa süzül ve nas, felak, üç ihlas bir fatiha okuyup gözlerini kapat.
Adım adım yapalım bakalım
Sabah uyanınca sonucu yazarsın.
İyi uykular.
Felak nas ayetel kürsi oku uyu bisey olmaz inşallah
Oo hatim ettim zaten korkudan😅
😄😄e tm artik korkma ya hem korkuyorsan niye izliyorsun
Eniştem çok istedi. Hayır diyemedim. Normalde hiç izlemem.
Keske o bölümlerde gözünü kapatsaydin sen benim dediğimi yap oku insallah bisey olmaz merak etme uyursun
Teşekkürler çok kibarsın🌿
Rica ederim ne demek🌸
korkacak bişe yok
Yanii. Oldu mu şimdi?
Cevap
13Cevap
Normal direk uyurum ben gece korku filmi çok seviyorum
Beni etkileyecek korku filmi daha çıkmadı ama çok korkanlar için zor... umarım uyuyabilmişsindir...
Gece elli defa kalkmak uyumaksa uyudum gibi😅😅
Oda insanı sersem gibi yapar :)
Evet öyleyim gerçekten😄
Bugün böyle geçer akşam derin bir uyku lazım sana kesintisiz :)
Akşam top gibi devrilirim uykuya muhtemelen🙂
Bencede bu akşam derin bir uyku seni bekliyor :)
En kestirme yol var oda korku filmi izlememek bu yüzden ben izlemiyorum sevdiğin biriyle konuşarak uyuyabilirsin
Ya ben de hiç izlemiyordum. Ablama geldim eniştem tutturdu izleyelim diye. Mecburdum biraz. Şimdi ise tek yatıyorum işte 😅
Sohbet edecek hiç arkadaşın yok mu ara birini salça ol bak güzel olacak o zaman rahat rahat uyuyabilirsin😅
Pozitif videolar izle. Bir süre sonra gözlerin kapanır.
Bayılmak en güzel yöntem 😂
😅😅 taktiğe bak ya
Uyuma diren. sabaha karşı uyuyakalırsın zaten
Ya ponçikleşme kurgu altı üstü hadi yuğuya
Başını yastığa koyup uyunur her zmanki gibi
Haber kanalı ac uyursun 😂
Eğer çok etkileniyorsanız bida izlemeyin ve dua edin öyle yatın uyursunuz
Bir daha tövbe zaten...
çok daha rahat uyuyorum
YouTube’dan video açıp izleyerek uyuyorsun
Işığı aç
İhlas felak nas 🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?