2017’de 5. Filmi izlediğim zamandan beri bekliyorum yıllarca sabredip bekledim büyük hayranı olarak ama 6 yıl geçtikten sonra serinin sona erdiğini öğrendim ne kadar senaryosu berbatta olsa, gerek filmde ki müziklerin ve şarkıların güzelliği, gerek aksiyon sahneleri, gerekse film içinde ki görsel ve ses efektleri bu filmi çok farklı yerlere koyuyordu. İptal edilme sebebiyse az gişe hasılatı yapmasıymış. *En çok üzüldüğüm de bu kadar güzel ve bu kadar underrated bir serinin sırf düşük yaş kitlelerine hitap eden dc ve marvelci kitle yüzünden popülerliğini kaybedip bitmesi size 3 iq spiderman filmiyle mutluluklar diliyorum*
Transformers 5i izleyip 6. filmin çıkmasını bekleyenler var mı?
Yeni çıkıcak olan film serisi ile arasında bağ kurma ihtimali de varmış. Tam belli değil tabi.
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ahh profesör hulk sizin ekibe söylesene bir müddet film çekmesinler çünkü bizim transformers kitlesi size kayıyor. Marvel incredible hulk, x men, deadpool ghost rider ve iron man serisinden sonra bozdu dc de aynı şekilde man of steel dark knight ve watchmenden sonra bozdu. Sizin bir sürü seriniz var ama bizim sadece 1 tane var :/
Bu arada haklısın öyle bir ihtimal var ama reboot atılma ihtimali de yüksekmiş muhtemelen rise of the beast filminden sonraki gelecek olan 2. Filmde her şey belli olur
3 leme yapacaklarmış rise of the beast bu 3lemenin ilk filmi. Eğer 3leme biterse ve bu 3leme korktuğum gibi reboot olmazsa 5 filmle bağlantılı olursa o zaman bu 3leme bittikten sonra 6. Filmin çıkma ihtimali var diye düşünüyorum
İlk 3 efsaneydi😍şu anki nin devamı geliyor 2 yıl sonra sana güzel bir haber olsun🤣
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Katılıyorum ilk 3 filmin yeri çok başkaydı ama 4-5te fena değildi bence görsel efektler falan baya gerçekçi olmuştu optimusun megatronun şövalye halini görmek lockdownu görmek yeni müzikler şarkılar falan iyiydi yine bence ama bumblebee ve rise of the beastı sevemedim. Şu an kinin devamı derken hangisi anlayamadım
Rise of the beast yeni gelen 3lemenin ilk filmiymiş sanırsam. Eğer bu 3leme ile ilk 5 filme reboot atılmazsa, bu 3leme bittikten sonra 5. filmin devamı olan 6. Film çekilebilir diye umuyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Gijoe ile olan bölümü için çok hryacanlıyım
Ben de 6. filmi bekliyorum asıl. hep eski hikayeleri anlatıyorlar.
Yeni çıkıcak olan film serisi ile arasında bağ kurma ihtimali de varmış. Tam belli değil tabi.
Ahh profesör hulk sizin ekibe söylesene bir müddet film çekmesinler çünkü bizim transformers kitlesi size kayıyor. Marvel incredible hulk, x men, deadpool ghost rider ve iron man serisinden sonra bozdu dc de aynı şekilde man of steel dark knight ve watchmenden sonra bozdu. Sizin bir sürü seriniz var ama bizim sadece 1 tane var :/
Bu arada haklısın öyle bir ihtimal var ama reboot atılma ihtimali de yüksekmiş muhtemelen rise of the beast filminden sonraki gelecek olan 2. Filmde her şey belli olur
3 leme yapacaklarmış rise of the beast bu 3lemenin ilk filmi. Eğer 3leme biterse ve bu 3leme korktuğum gibi reboot olmazsa 5 filmle bağlantılı olursa o zaman bu 3leme bittikten sonra 6. Filmin çıkma ihtimali var diye düşünüyorum
İlk 3 efsaneydi😍şu anki nin devamı geliyor 2 yıl sonra sana güzel bir haber olsun🤣
Katılıyorum ilk 3 filmin yeri çok başkaydı ama 4-5te fena değildi bence görsel efektler falan baya gerçekçi olmuştu optimusun megatronun şövalye halini görmek lockdownu görmek yeni müzikler şarkılar falan iyiydi yine bence ama bumblebee ve rise of the beastı sevemedim. Şu an kinin devamı derken hangisi anlayamadım
Rise of the beast
Rise of the beast yeni gelen 3lemenin ilk filmiymiş sanırsam. Eğer bu 3leme ile ilk 5 filme reboot atılmazsa, bu 3leme bittikten sonra 5. filmin devamı olan 6. Film çekilebilir diye umuyorum
Aynen
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!