Transformers 5i izleyip 6. filmin çıkmasını bekleyenler var mı?

2017’de 5. Filmi izlediğim zamandan beri bekliyorum yıllarca sabredip bekledim büyük hayranı olarak ama 6 yıl geçtikten sonra serinin sona erdiğini öğrendim ne kadar senaryosu berbatta olsa, gerek filmde ki müziklerin ve şarkıların güzelliği, gerek aksiyon sahneleri, gerekse film içinde ki görsel ve ses efektleri bu filmi çok farklı yerlere koyuyordu. İptal edilme sebebiyse az gişe hasılatı yapmasıymış.
*En çok üzüldüğüm de bu kadar güzel ve bu kadar underrated bir serinin sırf düşük yaş kitlelerine hitap eden dc ve marvelci kitle yüzünden popülerliğini kaybedip bitmesi size 3 iq spiderman filmiyle mutluluklar diliyorum*
Transformers 5i izleyip 6. filmin çıkmasını bekleyenler var mı?
Transformers 5i izleyip 6. filmin çıkmasını bekleyenler var mı?
Cevapla