En son ne zaman sinemaya gittiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
En son ne zaman sinemaya gittiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Adnan Menderes zamanında.😍🤣😂😁. Ya şaka yaptım kardeş akşam akşam muzipliğim üstünde kusura bakma. En son 11 yıl önce gittim ama hangi film olduğunu bile unuttum. İnternet çağında sinemaya mı gidilir. En fazla 3 ay sonra You Tube'dan açar izlerim niye para vereyim.
Bne en son 2021 yılında gitmiştim o zamanlar covid vardı ve sırf bunun için de aşı olmuştum. En çok beklediğim filmlerden olan Spider man no way home filmine gitmiştim çünkü uzun süredir izlemediğim eski oyuncuları da bu filmde oynuyordu ve çok heyecanlı filmdi
1 ay önce hızlı ve öfkeli 10'a götürmüştü eşim.
Süper filmdi.
Yenileri geliyor 🙃
Rica ederim
Çok güzel bir soru bir arkadaşla 7 ay önce 🌝
Güzel filmler var yeniden gitmelisin
Cevap
10Cevap
Bu yıl sinemaya doydum 😬
jeepers creepers
kutsal damacana
hızlı ve öfkeli 10
john wick 4
avatar
transformers
Transformers'ın son filmi vizyona girdi mi?
Şu an vizyonda
Vallahi doğruyu söylüyorum en son 2013 yılında sinemaya gitmiştim belki de 2012 yılında bilmiyorum fahriye evcen'in evim sensin filmi vardı
Mısır fiyatları bilet fiyatlarını geçtiği günden beri felsefemiz " yaşasın ip tv" oldu. Sinema ile artık ayrıyız. İp tv ile düzenli ilişkimiz var :)
Cocuklarim yokken. Esimle gitmistim. En az 5.5 yil oluyo.
Yine gitmelisin
Hiç hatırlamıyorum. Ama uzun yıllar önceydi.
Hatırlamıyorum gadası 😒
gecen bayram yegenımı goturdum
Çocuktum en son gittiğim de
Yıllar yıllar oldu diyebilirim
Uzun yıllar önceydi
2 ay falan oldu sanırım.
Çok oldu gitmeyeli
Pandemiden önce
Çocukluğumda gittim en son
Çok oldu ya 🙄
Aboo
Seneler olmuştur ya
Black Panthere gitmiştim sırada Openheimer var
Hatırlamıyorum ki
4-5 yıl oldu
4 sene oldu.
Geçen sene
Baya uzun zaman oldu
Net 3 yıl oldu fazlası var eksiği yok hatta 😃
hatırlamıyorum bile
Baya oluyo
2 sene önce
Geçen sene
Depremden önce
2021’de
Uzuun yıllar oldu
Çok oldu be abi
Bu pazartesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?