bayadır gitmedim sinemaya, gidesim var ama arkadaşlarım pek müsait olmuo. Tekte gitmek istemiyorum.
Siz ne zaman gittiniz sinemaya en son
bayadır gitmedim sinemaya, gidesim var ama arkadaşlarım pek müsait olmuo. Tekte gitmek istemiyorum.
Siz ne zaman gittiniz sinemaya en son
Çok uzun zaman oldu bende çok söyledim gidelim diye yok ne işimiz var sinemada dediler bende tek gitmeye karar verdim ve hasta oldum😃
Cevap
4Cevap
En son 1 yıl önce aralık ayında gittim
1 ay olmuştur sanırım, korku filmi izlemiştim.
En son Dr Strange 2'ye gittim fakat ne zaman gittiğimi hatırlamıyorum
Bende bayadır gitmedim ya eşim çok sever, onla giderdikte ben sıkılınca başka şeyler yapardık😂
Jurassic world hakimiyet ne zaman çıktıysa o zaman
Babam pavyona götürmüştü
Yıllar oldu😂
2017
2 yılı var
4 yılı geçmiştir 😞
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?