Film izleyip depresyona girmek sorun mudur?

Herhangi bir film izlediğimde, özellikle içerisinde az veya çok romantizm olan drama filmleri izlediğimde film süresince çok zevk alıyorum fakat bittikten sonra kendi hayatımın ne kadar monoton olduğunu hatırlayıp depresyona giriyorum. Gerçekleşmesi imkansız olan hayallere kapılıyorum, farklı evrenlere gitmek, hayata acısıyla tatlısıyla baştan başlamak istiyorum. Tek isteğim şu monoton hayatımdan kurtulmak ama bunu elde edemeyeceğim her aklıma geldiğinde "Ölsem de kurtulsam" diye gün boyunca defalarca sayıklıyorum. 3 ay etkisinden çıkamadığım yapımlar da oluyor, 1-2 hafta sonra farklı bir yapıma kapılmam sonrasında kendisini geride bıraktıran yapımlar da oluyor. "Madem ölme istencini bu kadar arttırıyor neden izliyorsun" diyeceklere cevabım ; bu hayatta yapılecek en iyi, eğlenceli aktivitenin dizi, film izlemek olduğudur. Dizi, film izlemek benim hayatımın bir parçası, beni ben yapan şey. Sizce bir psikoloğa gitmeli miyim?

Film izleyip depresyona girmek sorun mudur?
Cevapla