ben izledim.. geçen sezon izlememiştim ama bu sezon heyecanlı geçecek gibi duruyor :D
1. bölümü aşağıya ekliyorum

ben izledim.. geçen sezon izlememiştim ama bu sezon heyecanlı geçecek gibi duruyor :D
1. bölümü aşağıya ekliyorum

Soner şef gitmedi 1 ay sonra sezonunu kapatıp lütfedip gelecek ilk grupta ilk 4 e girenlerden olmayınca 4 hafta yedeklerin gitmesini bekleriz kötü bir açılış acun beye neler oluyor?
Dolandırılıp dükkan batiran Sergen ve Eren sadıclar icin izlenebilir. Cok samimi onlar ama program bence kurgu barındırıyor, sanmıyorum cok izlenecegini zaten bu all star mantıgı da programı kurtarmak icin sanki. Somer sef niye gelmiyor? Cok keyfi her sey ve özensiz.
Cevap
22Cevap
Her zaman severek izlerdim gadası. Ama baktım ki birincinin kim olduğu ilk bölümden belli o zaman izlemeyi bıraktım.
Hayır izlemedim
Acunun programları içinde en izlenebilir bulduğum bu ama bu aralar tv izlemediğim için izlemedim
sadece ilk yapılan yemeği izledim
sonrasında da bir şeyler yapılmış ona bakmadım
aslında bakardım ama uyku bastırmıştı biraz :)
acun bu programi yapmayi biraksa keske. hic begenmiyorum izlemiyorum. nerde o fear factorler yetenek sizsinizler falan.
Hayır izlemedim ama fragmandan çekişmeli olacağı belli oluyor
İzlemiyorum bunu, tlc 'nin pastacılar kralı Buddy Valastro nun sunduğu program favorim. ✨✨
eskiden izlerdim de şimdi artık sarmıyor böyle programlar
Hayatta izlemedim izlemem de Acun'un tüm programları hep kurgu
Başladığını bilmiyordum kesin takip ederim muhtemelen tv de izleyeceğim tek program.
Güzide Aşçı olmayıp ev hanımınlığından gelen bir bayan kendisi favorilerim arasında
Boş bir program hatta kısmen biraz kurguluk var.
izlemedim. dunyada. malum. ac insanlar var zar zor beslenen insan çok öyle insanlar varken yemek programı izlemek mantıklı gelmiyor
Hayır izlemedim
Annem olsaydı izlerdim o yok diye açıp izleyemiyorum
Bu program sayesinde millet aşçılığı meslek olarak gördü sağolsunlar
Ay ben fragmanını gördüm biraz didişiyolardı aslında izlemek nasip olmadı yaaa
keşke somer şef gitmeseydi
tek izlediğim bu, seviyorum ve beğendim ⚡️
yaz akşamları yorgunluk olunca monoton geçiyor acıyorum bahçede izliyorum iyi geliyor 😂 ve deniyorum bazen
Bence bos program
İzlemedim ilgi alaka duyduğum program değil.
izlemedim izlemicem de hiç sevmem
Hayır bu tür programlar bana çok saçma geliyor
Bu saçmalığı izleyen mi var 😳😳
Hayır izlemedim
Bana çok saçma geliyor bu programlar
Televizyon izlemiyorum
Açıkçası hiç izlemedim
izlemedim, izlemem
Master Chef izlemiyorum.
Vaktim olursa bakarım.
Hayir hic merak etmiyom
Başladığından haberim yoktu
Hayır izlemedim
İzlemedim
Izleyemedim
İzliyorum severim
Hayır
Geçen sene sariyordu
İzlemiyorum.
Hayir
Biraz izledim
Hayır izlemedim.
Hayır
izlemiyorum
Gereksiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?